hallo, kan iemand mij uitleggen wat ik dien te doen om een webruimte/site op te starten, grt ed.
Bladzijde 1 / 1
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/558
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/website/search/1
In het kort:
- een aanvraag doen om uw gratis webruimte activeren.
- uw website maken (startpagina = index.htm)
- uw website uploaden naar ftp://<username>:<password>@users.skynet.be
Uw website kan nu opgevraagd worden via http://users.skynet.be/<username>
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/kw/website/search/1
In het kort:
- een aanvraag doen om uw gratis webruimte activeren.
- uw website maken (startpagina = index.htm)
- uw website uploaden naar ftp://<username>:<password>@users.skynet.be
Uw website kan nu opgevraagd worden via http://users.skynet.be/<username>
Het loopt al mis bij die aanvraag die gedaan moet worden, want Belgacom weigert die gratis webruimte toe te kennen. Ik zit er al weken op te wachten, krijg steeds dezelfde foutmelding die iedereen krijgt ('onbestande gebruikersnaam of wachtwoord'), en krijg geen antwoord op de mail die ik naar de Belgacom helpdesk heb gestuurd.
Die "gratis" webruimte is duidelijk afzetterij dus.
Die "gratis" webruimte is duidelijk afzetterij dus.
Ik heb de gratis webruimte heel gemakkelijk kunne registreren binnen de minuut zonder problemen via volgende link
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14278
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/14278
Ook juist even geprobeerd en werkt idd onmiddellijk via de bovenstaande link.
Gebruik je je juiste username en paswoord? Dit is de login die je ook gebruikt op je modem en dus GEEN alias van je mailadres!
Gebruik je je juiste username en paswoord? Dit is de login die je ook gebruikt op je modem en dus GEEN alias van je mailadres!
ja, ik gebruik de juiste username en het juiste paswoord. Ik heb ondertussen trouwens zowat elke username en elk paswoord gebruikt, niets werkt.
Maar ik EINDELIJK een antwoord gekregen op mijn mail die ik EEN WEEK GELEDEN gestuurd had. Heel toevallig net nadat ik hier gepost had dat het niet werkt.
Nu zeggen ze me in die mail dat ik een wachtwoord aanvragen door te bellen naar de technische dienst van Belgacom. Het is dus geen wonder dat geen enkel wachtwoord of gebruikersnaam werkte.
Maar ik EINDELIJK een antwoord gekregen op mijn mail die ik EEN WEEK GELEDEN gestuurd had. Heel toevallig net nadat ik hier gepost had dat het niet werkt.
Nu zeggen ze me in die mail dat ik een wachtwoord aanvragen door te bellen naar de technische dienst van Belgacom. Het is dus geen wonder dat geen enkel wachtwoord of gebruikersnaam werkte.
Tja, ondertussen heb ik Belgacom nog eens gebeld op het nummer van de technische dienst dat ze me gemaild hadden, met een factuur in de hand. Ze hadden precies nog nooit van gratis webruimte gehoord, want de Belgacom agent moest me even laten wachten om informatie te gaan zoeken.
Uiteindelijk beweerde hij dat ik mij gewoon moest registreren op de site, wat ik uiteraard al gedaan had. Dus ik zei dat dit al in orde was en dat ik een mail waarin ik gevraagd werd om naar te bellen naar de technische dienst op 0800/ 22 700. Hij zei dat dit niet klopte, en dat hij me niet kon verder helpen. Hij zei dat hij een andere dienst ging laten terugbellen over 10 minuten.
Tien minuten later krijg ik iemand aan de lijn die me identificeert aan de hand van mijn factuur, en hij zei dat hij het wachtwoord moest herinitialiseren. Hij heeft dit gedaan, en ik zei dat ik het zometeen zou proberen.
Ik heb geprobeerd aan te loggen met dit nieuwe wachtwoord, maar het lukt nog steeds niet. Ik zal nog even wachten (misschien zit er een vertraging op hun servers of zo) en als het dan niet lukt zal ik nóg een keer moeten terugbellen.
Duidelijk een heel gedoe dus, die "gratis" webruimte!! Nu is het dus nog niet in orde, na weken van mails sturen, bellen en wachten!
Uiteindelijk beweerde hij dat ik mij gewoon moest registreren op de site, wat ik uiteraard al gedaan had. Dus ik zei dat dit al in orde was en dat ik een mail waarin ik gevraagd werd om naar te bellen naar de technische dienst op 0800/ 22 700. Hij zei dat dit niet klopte, en dat hij me niet kon verder helpen. Hij zei dat hij een andere dienst ging laten terugbellen over 10 minuten.
Tien minuten later krijg ik iemand aan de lijn die me identificeert aan de hand van mijn factuur, en hij zei dat hij het wachtwoord moest herinitialiseren. Hij heeft dit gedaan, en ik zei dat ik het zometeen zou proberen.
Ik heb geprobeerd aan te loggen met dit nieuwe wachtwoord, maar het lukt nog steeds niet. Ik zal nog even wachten (misschien zit er een vertraging op hun servers of zo) en als het dan niet lukt zal ik nóg een keer moeten terugbellen.
Duidelijk een heel gedoe dus, die "gratis" webruimte!! Nu is het dus nog niet in orde, na weken van mails sturen, bellen en wachten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.