Skip to main content
Sinds deze morgen stel ik problemen vast met de verbinding naar skynet webmail via ipad , dit zowel met safari interface als met chrome .



Volgende boodschap op het scherm : Deze site is niet bereikbaar . Webmail.emp.proximus.be . Err_connection_failed.



Is er een probleem ? Zijn er nog gebruikers die hetzelfde ondervinden.



Via pc en outlook programma heb ik geen problemen om aan mijn mails op skynet te geraken, wel dus met ipad ( zowel met safari als met chrome ).



Hopelijk snel opgelost .



Ro
Via Browser EDGE geprobeerd op https://webmail.nmp.proximus.be en werkt normaal bij mij

ook met Firefox geprobeerd.

Toch geen één of ander adblocker die het probleem vormt ?

probeer anders eens met de oude interface zoals hier staat : http://bgctv.skynetblogs.be/#onlineskynetwebmail

namelijk: https://webmail.emp.skynet.be Oude interface
Elsa, er is geen adblocker op mijn iPad.
ik had er dit nog bijgevoegd hierboven:

probeer anders eens met de oude interface zoals hier staat : http://bgctv.skynetblogs.be/#onlineskynetwebmail

namelijk: https://webmail.emp.skynet.be Oude interface
Elsa, heb net nog even geprobeerd. Geen verbinding. Noteer in mijn eerste reactie, dat ik de link https://webmail.emp.skynet.be gebruikt heb. Verschil is de "emp" benaming, in jou link staat "nmp".

Maar eigenlijk geef ik dat zelf niet aan . Ik ga in safari. Vraag daar naar skynet webmail. Krijg gewoon het beginscherm van skynet mail, geef mijn userid in en paswoord, dan pas komt de foutmelding. Ik geef zelf niet aan om "emp" of "nmp" te gebruiken ...

Dus nog niet opgelost .
Elsa, krijg nu zelfs na de aanlogprocedure met userid en paswoord, via safari, de vermelding: safari kan de pagina niet openen, omdat er geen serververbinding mogelijk is.

Ligt niet aan safari zelf, vermits ik gewoon kan surfen op het internet naar andere links met safari, enkel skynet webmail werkt niet.



Geen enkele reactie van Proximus zelf te bespeuren als reactie op mijn vraag . .....:(
dikwijls als het niet in de nieuwe interface werkt, werkt het wel met de oude interface, maar ja als het niet werkt, werkt het natuurlijk niet, dan maar

wachten op reactie van prox of zelf bellen 0800 22 800 of Privé bericht sturen aan 'Het Proximus Team' veel meer zal er niet opzitten zeker !?

eventueel prox op twitter kan ook nog, als je een twitter account hebt natuurlijk ;-)



Edit: al geprobeerd of het bij u werkt als je via laptop of pc inlogt op https://webmail.skynet.be

of https://webmail.proximus.be
Ro,



Bij mij werkt https://webmail.skynet.be/ perfect. Probeer eens, wil je?



Groeten,

Wim
Wim, net nog even geprobeerd. Werkt nu wel . Thanks voor de reactie.

Ook Elsa bedankt voor de input !



Ro

Reageer