Ik heb dit reeds aangekaart, maar ik heb de indruk dat er bij proximus niet veel aandacht wordt geschonken aan wat op dit forum verschijnt.
Ik ben intussen al een uur bezig om via jullie webmail applicatie zes mails door te sturen. Ik krijg echter foutmelding na foutmelding waardoor iets wat vijf minuten duurt, blijft aanslepen. Foutmeldingen die niet eens verklaren wat er fout loopt... Enkel een zwart balkje met rode rand met daarin "Fout: er is een fout opgetreden."
Doe daar eens iets aan... Zorg ervoor dat jullie webmail ook naar behoren functioneert.
Bladzijde 1 / 1
Dag SmallFry,
Mijn excuses voor dit ongemak.
Kan je mij de foutmeldingen geven die je krijgt?
Kan je mij ook de exacte tijsdtip, mailadres naar waar je probeert te sturen, en jouw klantnummer even doorsturen? Dan laat ik dit nakijken door onze engineering
Mvg,
AndyM
Mijn excuses voor dit ongemak.
Kan je mij de foutmeldingen geven die je krijgt?
Kan je mij ook de exacte tijsdtip, mailadres naar waar je probeert te sturen, en jouw klantnummer even doorsturen? Dan laat ik dit nakijken door onze engineering
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.