Webmail

  • 20 April 2013
  • 2 reacties
  • 347 Bekeken


Hallo,


Het heeft bloed, zweet en tranen gekost om voor iemand de e-services geactiveerd te krijgen. Nu dit na héééééél véééééél vijfen en zessen en telefoontjes naar de helpdesk gelukt is zou ik graag die persoon aan zijn webmail helpen.


Het inloggen op de e-services is eindelijk gelukt, maar de webmail krijgen we niet in orde. Al eindeloos aantal wachtwoorden geprobeerd, maar op geen enkele manier is de webmail aan de praat te krijgen.


Iemand een oplossing?????


Naar de helpdesk bel ik niet meer, want daar weten ze het nog minder dan iemand die niet op de helpdesk van belgacom werkt. Ik kreeg zelfs het antwoord 'daarvoor worden wij niet opgeleid'. Ik vraag mij af welke opleiding ze bij belgacom dan wel krijgen?


Alvast bedankt.


Vriendelijke groeten,

Mieke







2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Probeer het eens langs http://www.skynet.be/nl en daar helemaal rechts op E-mail gaan staan en belgacom/Skynet kiezen en 'check uw mailbox'. Daar je E-mailadres en pas woord ingeven. Als er voor de eerste keer een E-mailaccount wordt aangemaakt, krijg je normaal een brief met je login( fa.....), paswoord en E-mailadres (het hoofd-E-mailadres is fa......@skynet.be). Dat paswoord kan je de eerste keer aanpassen. Het kan daarna ook via de E-services.

Reputatie 7
Badge +1


Dat wordt dikwijls gedaan om iets te valideren. Dat is om te checken of het wel door/voor jou gebeurd is. Er staat dan een link op die je moet aanklikken en die je naar een website leidt waar je de aanvraag moet bevestigen. Die bevestiging is meestal maar een bepaalde/beperkte tijd geldig.

Reageer