Webmail...

  • 21 maart 2013
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Als ik via e-services probeer om mijn webmail te raadplegen, krijg ik de melding dat ik mijn paswoord van de mailbox moet opgeven omdat deze zogezegd veranderd zou zijn. Als ik het wachtwoord ingeef, werkt het niet en is het blijkbaar foutief. Het wachtwoord is trouwens helemaal niet aangepast geweest.


In mijn outlook staat diezelfde mailaccount nochtans vermeld met hetzelfde wachtwoord, en daar werkt de mailbox wel...


Iemand dit al meegemaakt of die kan zeggen wat hier het probleem is ?

1 reactie

















Helpt het dan niet door cookies, historie,


onthouden paswoorden te wissen


of in private brouwsing eens te proberen ?


Als dit niet lukt eens pb aan Eva laten checken of bij hun niks verkeerd


staat ivm met uw e-services logins, want met e-services duiken toch regelmatig problemen op







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer