Reeds twee jaar klachten en nog steeds geen oplossingen. We kregen reeds herhaaldelijk techniekers over de vloer en steeds was er een kleine verbetering.
Doch een volledige oplossing bleef achterwege.
Probleem: 1° Regelmatig uitschakelen Internet;
2° We kunnen niet gelijktijdig TV-kijken en een ander programma opnemen;
3° Regelmatig zijn opnames niet volledig (alleen de eerste 5 a 10 min.). ZEER FRUSTREREND !!!
4° Regelmatig problemen met Teletekst
Mijn laatste klacht werd geregistreerd onder het nummer 14866486; doch tot op heden geen enkele repons gekregen van BELGACOM.
Mijn telefoonnummer is 015/612427.
Ik betaal voor een goed product maar krijg dat dus helemaal niet.
MVG.
Paul
Bladzijde 1 / 1
Je hebt nog geen mogelijkheid tot VDSL2 blijkbaar dit blijkt uit de test:
[/b] [/b][/b]
U kunt tot 1 tv's aansluiten. Hoeveel tv's wenst u aan te sluiten?
Dus kan max 1 programma in SD bekijken en niet tergelijkertijd opnemen in PVR op je hardisk maar wel in nPVR op de servers van Belgacom (die 30 dagen beschikbaar blijven)
Mss kan Eva van Belgacom voor u navraag doen of er binnenkort iets voorzien is zodat je op VDSL2 zou kunnen aansluiten.
Elsa
Resultaat van de beschikbaarheidstest
Product | Belgacom TV |
Lijnnummer | 015612427 |
Status | Beschikbaar |
Maximaal aantal tv's | 1 |
[/b] [/b][/b]
Mogelijkheden Belgacom TV
U kunt tot 1 tv's aansluiten. Hoeveel tv's wenst u aan te sluiten?
|
Dus kan max 1 programma in SD bekijken en niet tergelijkertijd opnemen in PVR op je hardisk maar wel in nPVR op de servers van Belgacom (die 30 dagen beschikbaar blijven)
Mss kan Eva van Belgacom voor u navraag doen of er binnenkort iets voorzien is zodat je op VDSL2 zou kunnen aansluiten.
Elsa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.