Vraag

Wat moet je doen om te worden geholpen

  • 18 December 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Is nu al 2 dagen dat ik contact met de Klantendienst probeer te leggen de 1ste X 2h01 min aan telefoon 2de X opnieuw 2 h aan de telefoon altijd het vervelende wachtmuziek en de wachttijd duurt langer dan normaal . Blijkbaar heeft proximus meer connecties om de wettelijke wachttijd te overschrijden. Wordt nooit te woord gestaan is echt vervelend denk eraan om te wisselen van provider als dit zo blijft doorgaan. Hoe kan het dat zij zo overbelast zijn misschien is er niemand of is men doof voor de telefoons.Heb reeds een klacht ingediend voor mijn onterechte éénmalige aanrekening heb enkel een nummer gekregen en verder niets. Toffe sevice!!!!!!

3 reacties

TIP: probeer mss naast het versturen van een contact mail formulier ook eens via een chat sessie op de support proximus site
Heb het ook geprobeerd met chatsessie (kathleen aan de chat) plots melding dat ik zou worden doorgestuurd maar na lang wachten chat gedaan !!!!!!!!!
mooie chat wel melding dat ik klacht kon neerleggen bij www.proximus.be/klachten
PS: wel melding dat ik klacht kon neerleggen bij www.proximus.be/klachten
zal wel http://proximus.be/contact zijn dat er bedoeld werd

Reageer