Skip to main content
Ik schrijf dit om een vriend van mij te helpen:





Het handelt hierover.



Hij heeft samengewoond met zijn (ondertussen) ex-vriendin. Hij zat toen in een moeilijke periode en heeft wat zaken laten aanslepen, waaronder het belgacom-pack dat geïnstalleerd was bij zijn vriendin. Dit pack staat op ZIJN NAAM. Zijn ex-vriendin blijft dit gebruiken, maar lijkt twee rekeningen niet betaald te hebben, MAAR:





Ondertussen heeft hij zijn leven wat herpakt en is op 02/11/2011 naar een Belgacomwinkel gegaan om zijn abonnement op te zeggen met onmiddellijke ingang (waarvan hij een papier meegekregen heeft). Hierop staat ook vermeld dat hij zijn decoder ingeleverd heeft.



Wat blijkt? Hij is vandaag eens gaan horen of ondertussen alles in orde is en wat blijkt? Zijn abonnement is pas op 07/12/2011 opgezegd en er zijn nog twee facturen verstuurd naar zijn oud adres (waar hij natuurlijk niet meer komt), één gedateerd op 06/11/2011 en één op 05/12/2011, voor een totaal van 202,62 euro. Hiervoor is een klacht ingediend met een bepaald nummer, hij krijgt op zijn GSM dat hij die klacht on line kan opvolgen, maar weet de nummer niet om een account aan te maken en er is een kans dat er (al dan niet door ex-vriendin) een account aangemaakt is. Is er nog een andere mogelijkheid die hij kan gebruiken om die klacht op te volgen?





Dank bij voorbaat.

Beste doji,



Bij de opzeg van een contract onbepaalde duur is er altijd een opzegtermijn van 1 maand.



Als er een klachtendossier lopende is, dan wordt de klant altijd verwittigd van de oplossing.



Hij kan ook de klantendienst (080022800) bellen voor de status van zijn dossier.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer