Wat met het respect van oude klanten ?

  • 31 December 2011
  • 13 reacties
  • 1072 Bekeken

Badge
Beste , sinds kort kunnen wij eindelijk overschakelen op VDSL .

Na telefonisch contact bleek dat er een activatiekost dient opgehoest te worden van 50€.

Dit vinden wij hoegenaamd niet kunnen daar we ten eerste reeds jarenlang klant zijn bij Belgacom met Telefonie , internet , GSm , TV en sinds kort ook mobiel internet.

Ten tweede hebben we ook jarenlang betaald voor de favorite terwijl we amper de snelheden behaalden van de comfort.

Als je dan ook nog ziet dat nieuwe klanten wel gratis activatie en een TV voor 1€ krijgen dan is dit toch wel zeer wraakroepend.

Dus mijn vraag aan Belgacom : Wat hebben nieuwe klanten meer dan klanten die reeds jarenlang trouw klant zijn en gewoon mee willen gaan met de nieuwst technieken en dit zonder meerprijs ???

Is het echt jullie bedoeling om trouwe klanten naar Telenet te jagen ???

Dank bij voorbaat !


13 reacties

Badge
Beste,

omschakelen naar vdsl is normaal gratis, (ik denk tot 31-12-2011) eens contact opnemen met de klantendienst 080022800

Ik heb daar toch geen kosten moeten voor betalen.


Mvg,

Peter 18474
Badge
Indien dit zo is hebben ze me zonet verkeerd ingelicht.

Is hier niets van terug te vinden op de site (eventueel een link ?)

Alvast bedankt !

EDIT: Net even contact opgenomen met bovenstaand nummer en de afdeling promoties en acties geselecteerd en daar wisten ze me inderdaad te

vertellen dat deze actie nog tot 31/1 loopt.

Dus deze mag gesloten worden maar toch nog dit : 1) eerste persoon aan de lijn kent zijn stiel niet en 2) Trouwe klanten moeten snel zijn en geluk hebben dat er op het moment van mogelijkheid tot aansluiting een promotie loopt.
Bezie het zo : aangezien het hier op het forum al vele malen aangehaald geweest is dat het tot 31/01/12 gratis
en aangezien Eva van belgacom dit nog nooit tegengesproken heeft, dan zal dit wel zo zijn.
Stel anders de vraag via pm aan Eva als je 100 % wil zeker zijn.
mvg
Badge
Eind goed al goed danLachen


Mvg,
Heb op 2/1/2012 Vdsl2 telefonisch aangevraagd en er is bevestigd dat het gratis is.We zouden allen moeten weten dat een telefonische afspraak bij Belgacom wel eens wil afwijken van de realiteit. Vraag maar aan testaankoop!!

Heb toch het lot getart
Spijtig genoeg is dit zeker niet alleen bij bgc zo !

mvg
Badge
Dit zouden ze voor iedereen moeten doen. Oude klanten hebben het bedrijf mee groot gemaakt !
Het draait allemaal om cijfers en als je beter cijfers wilt halen moet je nieuwe klanten weten aan te trekken en dit heb je bijna overal, zo heb je dit bij een nieuw abonnement bij kranten en zelf bij testaankoop !!!! nieuwe klanten krijgen cadeau's !

mvg
Wat hebben nieuwe klanten meer dan klanten die reeds jarenlang trouw klant zijn en gewoon mee willen gaan met de nieuwst technieken en dit zonder meerprijs ???

er werd hier onterecht een activatiekost aangerekend voor vdsl2, het is zeker nog gratis 31/01/12 - hopelijk is dit ondertussen recht gezet, wel jammer dat de fout gemaakt werd. ik hoop ook ergens dat deze migratie permanent gratis zal blijven, want uiteindelijk is het een migratie die de klant in staat zal stellen de geadverteerde snelheden te halen. deze promotie loopt nu toch al sinds 16/08/11 en werd telkens verlengd

mvg
Beste,

Ik ben volledig mee eens met je opmerking.
Dit is natuurlijk marketing en hun doel is tenslotte nieuwe klanten aanwerven met zo een gratis mooi object.Onbeslist
Maar het is frustrerend dat oudere klanten met zoveel jaren een contract bij bgc, deze mensen nooit eens de gelegenheid krijgen op een mooi geschenk.
Dit is de wet bij elke leverancier. Nieuwe klanten + gratis object, vaste klanten niks.
Ze weten toch dat de meeste blijven.
Een gelukkig jaar aan iedereen. Knipogen
Het is eigenlijk normaal dat Belgacom nieuwe klanten lokt met cado's (TV en nu Wii). Ook de oude klanten worden niet in de kou gelaten.

Ik heb de laatste 3 maanden van 2011 geen rekening van Belgacom hoeven te betalen. Internet en TV werden mij voor die 3 maanden gratis aangeboden en dit door jarenlange trouw. Ik moet wel verduidelijken dat de extra's (boeketten e.d.) daar niet ondervielen.

jawatte VerrastVerrast dat mogen ze mij ook eens geven KnipogenKnipogen

er zullen wel speciale voorwaarden gelden :P

mvg

Xenne, ik weet niet of er inderdaad speciale voorwaarden gelden, maar een gegeven paard kijkt men dan ookniet in de bek eh ;-)

Reageer