Beantwoord

Wat kost een internet-abonnement?

  • 24 March 2016
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Wat kost een internet-abonnement voor huisgebruik, samen met een vaste lijn voor mijn alarminstallatie?
icon

Beste antwoord door Elsa 24 March 2016, 08:39

Bekijk origineel

7 reacties

Kan je direct zien als je surft naar "stel je pack samen" en daar de opties kiest die je nodig hebt
-> http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi
Sorry, lukt me niet. Wie kan me een duidelijk en concreet antwoord geven op de vraag?


ik heb het daar via deze link eens ingevoerd voor u dus gekozen voor
Nieuwe klant
Start pack dan verder gaan en volgende opties gekozen
geen TV
wel vaste lijn
geen gsm

▬ Je kan je laten opbellen ook om meer uitleg te krijgen over je keuze van packs
-> wij bellen u op
▬ Je kan ook zelf bellen naar de klantendienst voor meer uitleg 0800 22 800 (7/7 tot 22u) of
▬ naar een proximus center gaan voor meer uitleg en je kan zelf een afspraak maken op voorhand
-> Maak een afspraak in je Proximus Center naar keuze
Reputatie 7
Badge +6
Een vollediger uitleg dan dat kan je toch niet krijgen?
Allicht heb je voor je alarminstallatie iets bijzonders nodig, dus de klantendienst of een Proximus center zijn misschien de veiligste oplossing?
http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html?productType=maxi

Kan toch niet gemakkelijker zijn om te prijs te weten. gebruiksvriendelijker kan het niet zijn.
Dat is inderdaad de link die ik in mijn eerste post meegegeven heb.
Maar mss was er een reden dat het niet lukte, niet de eerste keer dat als je een Px-Site oproept dat er iets mis loopt
en ook zijn er veel verward omdat ze die opties (wel ietwat gedoofd) niet kunnen aanklikken en er niet op gelet hebben dat ze eerst "kies" moet drukken, vooraleer de uitgedoofde opties duidelijk oplichten.
Reputatie 7
Badge +4
Je kan ook steeds contact opnemen met de klantendienst 0800/22800.

Daar kunnen ze ook alle info geven over de prijzen en de lopende promoties.

Mvg,

KoenN

Reageer