Beantwoord

Wat kiezen en kostprijs

  • 1 November 2016
  • 4 reacties
  • 244 Bekeken

We hebben alleen vaste telefoon via Proximus (+-26,00 p/m). Internet via andere provider (+-26,00 p/m). Geen digitale televisie. Geen mobiele abonnementen.
Stel dat we digitale tv, vaste telefoon en internet willen via Proximus zonder gratis Netflix 3 m, zonder Blockbuster en zonder tv bundel want dit alles interesseert ons niet ; wat is dan de beste optie? Vroeger had je een pack voor ongeveer 65,00 euro, nu lijkt dat minimum 75,00 euro voor Familus.
icon

Beste antwoord door Wilin 1 November 2016, 13:13

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3



Als je geen extra boeket neemt dan kun je de prijs laten zakken tot €67
Reputatie 6
Badge +3
Ter vergelijking:
Scarlet: €39, maar dan heb je uiteraard minder diensten (TV Replay, Proximus TV app op smartphone, tablet, pc, ...)
telenet Whop heeft ongeveer dezelfde prijs: €67.48, niet in pack lijkt op het eerste zicht duurder
Orange heeft ook iets voor minsten €39, maar dan heb je geen vaste lijn en heb je een mobiel abonnement van Orange nodig.
Ter vergelijking:
Scarlet: €39, maar dan heb je uiteraard minder diensten (TV Replay, Proximus TV app op smartphone, tablet, pc, ...)
telenet Whop heeft ongeveer dezelfde prijs: €67.48, niet in pack lijkt op het eerste zicht duurder
Orange heeft ook iets voor minsten €39, maar dan heb je geen vaste lijn en heb je een mobiel abonnement van Orange nodig.

Beste

Bedankt! Ik had gewoon niet gezien dat er een knop is om het tv bundel niet te kiezen. Netflix kan ik opzeggen of gewoon niet installeren. Als ik het goed lees, begint de gratis periode maar te lopen vanaf het moment dat je een code invoert.
Reputatie 7
Badge +6
Als er iemand van je familie of bekenden wel Netflix heeft en je wilt het zelf niet installeren, dan kan je hem/haar ook die code geven: is toch goed voor 27,97€ Netflix.:8

Reageer