Vraag

Wat is nu mijn prijs voor tuttimus?

  • 15 November 2016
  • 1 reactie
  • 354 Bekeken

Reputatie 1
hallo,
De voorbije weken 3 keer gebeld naar de klantendienst i.v.m vragen over tuttimus.
Daar wij met 2abbo's zitten met een joint offer, wilde ik graag weten of het nu al dan niet mogelijk was om alles samen te zetten in 1 tuttimus pack (dus eindelijk alles op 1 factuur i.p.v 3).
De eerste medewerker vertelde me dat dit kon: het totaal kostenplaatje ging op 121€/mnd komen!
Na overleg hier thuis de dag erna terug gebeld om te zeggen dat ik akkoord ging voor een pack met als prijs 121€/mnd.
De mevr. aan de telefoon (die heel vriendelijk was), ging het in orde maken en bevestigde me nogmaals deze prijs.

Nu kreeg ik vandaag de bevestiging in de brievenbus, nu blijkt dat maar 1 gsm nummer in het pack is opgenomen.
>Ik bel terug naar de klantendienst om dit te melden en de mevr. zag idd dat er maar 1 gsm nummer aan gekoppeld was.
Ze ging het 2e erbij zetten.
MAAR... nu bleek dat we voor het 2e toch een hoger abbo moesten afsluiten zoals de eerste 2 keer is afgesproken anders moesten we een verbrekingsvergoeding betalen????.

punt 1: Wisten die andere 2 medewerkers dit dan niet.
punt2: Een verbrekingsvergoeding???? we blijven bij jullie hoor!!!
punt3: Wat ga ik nu uiteindelijk betalen, want voor de medewerker was dit precies ook niet heel duidelijk?

als je een klantnummer nodig hebt: 610511614

mvg

1 reactie

Reputatie 3
Badge
Dag Jan,

Een collega zal je hierover contacteren.

Groetjes,

Jos

Reageer