Beantwoord

Wat is mijn klantnummer ?

  • 30 June 2016
  • 3 reacties
  • 34170 Bekeken

Ik wil mijn klantnummer bij proximus weten : 0460 972235
icon

Beste antwoord door Elsa 30 June 2016, 10:35

Bekijk origineel

3 reacties

Heb je geen factuur of als je al een account hebt op MyProximus kan je deze daar terugvinden => Proximus.be/myproximus
Je kan ze op volgende manier ontvangen: surf naar :=>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_credentials/particulieren/support/klantenzone/myproximus-my-proximus/inschrijving-en-toegang/klantnummer-factuurdatum-en-activeringscode.html
daar staat het volgende :
Vind ze terug op uw factuur of welkomstbrief:
•Op de factuur van uw internet-, tv- of vastelijnabonnement, vindt u bovenaan uw klantnummer (9 cijfers) en factuurdatum. Onderaan rechts vindt u de activeringscode (8 karakters – cijfers en hoofdletters). Let op: neem enkel factuurdatum en activeringscode van een factuur die niet ouder is dan 1 maand.
•Uw welkomstbrief vermeldt ook al deze gegevens maar houd er rekening mee dat deze brief slechts 1 maand geldig is.
•Hebt u enkel gsm-nummers op uw factuur, dan vindt u bovenaan uw "Klantenrekening" (8 cijfers).

Ontvang ze per sms of per post:

Doe hiervoor online een aanvraag of bel ons:
•Online: Geef uw vast of gsm-nummer van Proximus op.
•Bel met uw vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren).
•Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).

We sturen daarna de gegevens op: of per sms naar uw Proximus-gsm-nummer of per post naar uw factureringsadres.


Reputatie 7
Badge +1
Je krijgt toch altijd een factuur, ofwel opn papier, ofwel via mail? Hoe weet je anders hoeveel en wanneer je moet betalen? tenzij je met een domiciliëring werkt.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Andre,

Het klantnummer is een uniek nummer en kan je enkel vinden op de factuur.

Of via uw My Proximus account kan dit steeds gevonden worden.

Mvg,

Koen

Reageer