Beste,
Hier mijn persoonlijke relaas over de klantendienst bij Proximus.
Tevreden dat het probleem is opgelost maar helemaal niet tevreden hoe het probleem werd opgelost!
In de periode van vrijdag 7/7/17 tot donderdag 13/7/17 :
Geen TV beeld, geen internet PC (browser time-out), geen WiFi (laptop)
Een omruiling van de decorder bracht echter geen solaas, vervolgens een omruiling van de modem en dat alles verzenden duurde bijna één volle week. Oorzaak, tot driemaal toe is om één of andere reden een omruiling niet doorgegeven, dus wachten…!
In het verleden was dat probleem opgelost binnen enkele uren door een omruil mogelijkheid in één van uw winkels (Beveren of Antwerpen ) waar men dan nog een zeer deskundige uitleg bovenop kreeg!
Met deze tijdrovende wijze van verzenden heb ik het heel moeilijk, ook begin ik mij vragen te stellen aan de technische competenties van bepaalde personen aan de helpdesk.
Mijn conclusie;
Er is intern geen opvolging naar de klant toe betreffende de omruiling!
De klant heeft geen inzake in het verloop van de omruilactie!
Mijn vertrouwen in Proximus is dan ook zoek en vind dit alles niet kunnen!
FraMa
Bladzijde 1 / 1
Feedback is welkom : ik geef het door aan betrokken diensten.
vriendelijke groeten
tina
vriendelijke groeten
tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.