Wat is de service van Proximus waard?

  • 24 December 2015
  • 7 reacties
  • 473 Bekeken

05 december 2015: Na 2 uur aan de telefoon kan de storing gemeld worden.
Antwoord: Splitter (Adsl) vervangen is defect.
6 december 2015: Shopping center Kuurne. Eerst aanmelden en dan na 1/2 uur wachten een telefoonsplitter meegekregen(?).
Na herhaalde pogingen om telefonisch opnieuw te melden, dan toch maar de melding via webformulier met bovenstaande referte (zie bijlage).
Op 11/12 na nog eens 1 uur proberen, en de melding van de aangifte via het webformulier, uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen die een technieker zou langssturen op 21/12
21 december 2015: Na 5 minuten had de technieker het probleem gelokaliseerd in de voetpadkast, en opgelost!!
24 december 2015: Antwoord op mijn webformulier. Antwoord die totaal niet op de hoogte is van wat de opvolging van deze klacht was.
Resultaat. Herstelde telefoonlijn + een hoop frustratie bij de klant en bedenkingen bij zijn vrienden
Referenties bij mij beschikbaar.

7 reacties

Eigenlijk zou een PX technieker dit gratis moeten komen doen als de Intro NTP2007/TF2007 defect is, want dit behoort tot hun eigen aansluiting
Gratis zal het wel zijn, vermoed ik. Maar waarom moet dit allemaal zo lang duren voor er effectief stappen gezet worden? Ergens heb ik gelezen dat de sevicegraad voor 2015 meer dan 95% is. Of is dat ook maar een doekje tegen het bloeden?
05 december 2015: Na 2 uur aan de telefoon kan de storing gemeld worden.
Antwoord: Splitter (Adsl) vervangen is defect.
6 december 2015: Shopping center Kuurne. Eerst aanmelden en dan na 1/2 uur wachten een telefoonsplitter meegekregen(?).
Na herhaalde pogingen om telefonisch opnieuw te melden, dan toch maar de melding via webformulier met bovenstaande referte (zie bijlage).
Op 11/12 na nog eens 1 uur proberen, en de melding van de aangifte via het webformulier, uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen die een technieker zou langssturen op 21/12
21 december 2015: Na 5 minuten had de technieker het probleem gelokaliseerd in de voetpadkast, en opgelost!!
24 december 2015: Antwoord op mijn webformulier. Antwoord die totaal niet op de hoogte is van wat de opvolging van deze klacht was.
Resultaat. Herstelde telefoonlijn + een hoop frustratie bij de klant en bedenkingen bij zijn vrienden
Referenties bij mij beschikbaar.
eerst kon ik niet reageren op het bericht van chris 7. Alhoewel (bewuste) belemmeringen bij la perfide proximus al lang schering en inslag zijn, legde ik er maar bij neer ( een van de strategieën van een monopolist).


Dan verscheen mijn - volgens mij ongemaakte- reactie onder Reactie O. Zielig zo door de mand vallen.


Ik blijf erbij en wil jullie appreciaties ; Proximus laat ons onder ons. Zij zal zich ( als ik op het verleden voortga) NIET inlaten met antwoorden te geven.

Wat is dat : dom of sluw?


Louis Lagae.
Ik heb de pest aan vermeende "komplot theorieen" ... De eerder zeldzame keren dat ik een technische ondersteuning nodig had ben ik snel en binnen menselijk haalbare termijnen geholpen geweest ... Ik probeer dan wel kontakt te leggen met de "technische" dienst en niet met de eerste-lijn "klantendienst" ... anders praat men nogal eens naast mekaar.
Inderdaad daar zouden de mensen meer moeten op aandringen en zeker als een probleem blijft aanslepen.
Zou het niet eerder aan de 'eerste-lijn' klantendienst zijn om te LUISTEREN naar wat het probleem is, en niet af te lezen wat op hun scherm staat.
Geef wat meer mogelijkheden tot initiatief aan die mensen, ze zullen dubbel gemotiveerd zijn om goed werk af te leveren!

Reageer