Skip to main content
Tot januari ontving ik maandelijks een factuur van Belgacom (telefoon + internet). In februari - nog geen factuur ontvangen. Na wat zoeken in de BC leid ik af dat de normale termijn 2 maand is, of 1 maand , naargelang de producten of abonnenmenten ?

In januari is er een wijziging aan mijn abonnementen gebeurd. Kan hierdoor de frequentie van de facturen gewijzigd zijn? En waarom werd mij daarover niets meegedeeld ?

Waar vind ik hierover info op de website ??

Voor de klantvriendelijkheid lijkt het mij aangewezen dat dergelijke info ( maandelijkse, 2-maandelijkse, 3-maandelijkse,... facturatie) bij de persoonlijke gegevens van de klant vermeld zijn.

Nu weet ik niet meer wanneer ik mijn volgende factuur mag verwachten.

Heb je al even gekeken op je e-services. Daar kan je de facturen en ook de nog te factureren bijdragen controleren.

Indien je Belgacom TV of een pack hebt, heb je zéker maandelijks een factuur. Bij sommige abonnementen is dit tweemaandelijks.

Beste

Facturatieperiode is één of twee maanden, dit is afhankelijk van meerdere factoren. Een gewone facturatiecyclus is 2 maand, doch indien er een Mobile abonnement is inbegrepen zal dit maandelijks zijn. Ook via uw é-services zal U maandelijkse facturatie kunnen bekomen. Wanneer er echter een nieuwe aansluiting, verhuis of andere ingrijpbare wijzigingen gebeuren kan het zijn dat de eerstvolgende factuur max. 3 maanden zal omvatten. Zoals hierboven aangehaald: in uw é-services kan U uw factuur van A tot Z ontleden, enkel een eventuele promo zal U alvorens de factuur op aanmaakdatum komt hier niet zien.

muisje

Beste wol,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen(klantnr, telefoonnr, gsmnr, naam, adres)?

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Wat muisje zegt is correct. Ik had een tweemaandelijkse facturatie tot ik een Mobile Comfort15 in mijn pack liet opnemen, dan krijg je automatisch een maandelijkse facturatie
Beste Eva, wat bedoelt u met een privé bericht ?

@ wol,

je klikt op de "avator" van Eva en ja kan zo Eva een privé bericht sturen. zie hierboven het bericht van Eva waar je kan op klikken dus om bericht te sturen.

Eva van Belgacom

Reageer