Bij sommige zender krijg je ineens een volledig blauw schem met de melding
""error 303"" kontakteer belgacom
ok button drukken en programma gaat weer verder, dus er is niets aan de hand, waarom die melding dan ?
ook reeds verschillende keren (5x) gekregen.
Ook nagevraagd bij collega, andere decoder, welke deze melding ook al verschillende keren gekregen heeft.
m.v.g. jack
Bladzijde 1 / 1
Dat wil normaal zeggen dat je verbinding tussen modem en decoder onderbroken is en dat er dus geen (of een slechte) verbinding is met het TV-netwerk..
Check dus deze verbinding (kabel of PLC of draadloze Ruckus).
Check dus deze verbinding (kabel of PLC of draadloze Ruckus).
zou kunnen, maar dan 1 seconde later weer beeld hebben ?
een collega van mij heeft dit ook al verschillende keren voorgehad
zijn dan ineens alle verbindingen van de decoders in 2 verschillende gemeenten onderbroken ?
dat kan ik moeilijk geloven.
volgens mij nen decoder softwarebug.vroeger nooit tegengekomen.
Als je verbinding inderdaad niet goed zou zijn, zou je dit konstant hebben
jack
een collega van mij heeft dit ook al verschillende keren voorgehad
zijn dan ineens alle verbindingen van de decoders in 2 verschillende gemeenten onderbroken ?
dat kan ik moeilijk geloven.
volgens mij nen decoder softwarebug.vroeger nooit tegengekomen.
Als je verbinding inderdaad niet goed zou zijn, zou je dit konstant hebben
jack
Kan inderdaad ook aan het netwerk van Belgacom liggen; heb je wél internet en telefoon ? anders lijn eens laten checken door de technische dienst 0800 22700, tot 22.00 uur bereikbaar.
Beste jack,
Hebt u al geprobeerd om de decoder en eventueel draadloze apparaten tussen modem en decoder te herstarten?
Indien het probleem daarmee niet opgelost is dan kan u best eens telefonisch contact opnemen met onze technische dienst. 0800 22 700 deze zijn de hele week beschikbaar tot 22uur.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
Hebt u al geprobeerd om de decoder en eventueel draadloze apparaten tussen modem en decoder te herstarten?
Indien het probleem daarmee niet opgelost is dan kan u best eens telefonisch contact opnemen met onze technische dienst. 0800 22 700 deze zijn de hele week beschikbaar tot 22uur.
Met vriendelijke groeten,
Eva van Belgacom.
niet meer voorgevallen
Toestellen, modem, decoder ook niet geherstart !
Belgacom zegt altijd , reboot dit, dat, maar het rare is dat al jullie problemen meestal eigenaardig genoeg zich zelf oplossen zonder modem, etc...,, te herstarten ! . wat bewijst dat dit niet aan decoder of modem of andere hardware ding ligt.
Mischien word de software dagelijks aangepast ?
worden de SLAM routers bij belgacom ook dagelijks gereboot ?
Als ik mij PC zo dikwijls moets rebooten zoals ik mijn decoder zou moeten rebooten, vloog die PC toch al lang de deur uit zekers.
jack
Toestellen, modem, decoder ook niet geherstart !
Belgacom zegt altijd , reboot dit, dat, maar het rare is dat al jullie problemen meestal eigenaardig genoeg zich zelf oplossen zonder modem, etc...,, te herstarten ! . wat bewijst dat dit niet aan decoder of modem of andere hardware ding ligt.
Mischien word de software dagelijks aangepast ?
worden de SLAM routers bij belgacom ook dagelijks gereboot ?
Als ik mij PC zo dikwijls moets rebooten zoals ik mijn decoder zou moeten rebooten, vloog die PC toch al lang de deur uit zekers.
jack
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.