Wat een nasleep en slechte service...

  • 13 December 2017
  • 2 reacties
  • 343 Bekeken

Beste,

Dinsdag 28 november ben ik speciaal naar een proximus center in Gent geweest voor een aanvraag om overteschakelen van Telenet naar proximus. Van Wiggo 10GB naar tuttimus.
De reden dat ik naar een proximus center ga is dat ik zeker ben dat het dan degelijk zou afgewerkt worden.

Ik werd geholpen door Gilles Geirnaert en Na anderhalf uur daar te zijn krijg ik 2 simkaarten mee en de rest zou binnen de 24uur in orde moeten zijn qua regristratie en dergelijke. Ik zou een mail krijgen met welke nummer welke simkaart zou zijn. Hij zei ook dat een lasser bij mijn thuis zou moeten komen maar dat het binnen de 10dagen in orde zou zijn. Deze zou met mij contact opnemen voor aftespreken. Ik ben die dag ook tevreden naar huis gegaan.

De volgende dag krijg ik het volgende op mail:

Beste,
Ik mail even ter bevestiging dat de aanvraag goed doorgestroomd is. Het order is nu in verwerking dus alles zal in orde komen.
Er is ook een mail verstuurd i.v.m. My Proximus, daarin kan u zelf een wachtwoord kiezen. Op de site kan u alles van verbruik (internet & telefonie) opvolgen, alsook punten sparen die je op hun beurt kan ruilen voor waardebonnen, facturen raadplegen enzoverder.
Er bestaat hier ook een app van waarin u het verbruik/nummer kan nagaan.
Voor de afspraak van de technieker/lasser kan ik morgen bellen. Zijn er bepaalde dagen/tijdsloten waarvan u zeker bent dat u beschikbaar bent? Zo ja kan ik dat doorgeven aan dienst afspraken..



Ik heb dit laatste negeert in de mail door de reden dat ik tegen hem zei, dat ze beter contact met mij opnemen, want ik weet niet welke dagen ik beschikbaar ben de komende weken vanwege ik van werk aan het veranderen ben.

Maar de 30ste november twijfelde ik toch en heb ik via mail gevraagd als het in orde komt met de lasser.

hierop krijg ik dezelfde dag het volgende als antwoord:

Beste,
Alvorens ik kan bellen voor een afspraak zou ik een aantal data nodig hebben waarop u vrij bent (datums waarop u een bepaalde VM/NM vrij bent, vaste thuisdagen etc). Als u hier niet zeker van bent kan ik wel vragen dat dienst afspraken met u contact opneemt om zo een installatiedatum te kunnen vastleggen.


hierop antwoorde ik weer met:

Momenteel kan ik elke dag, maar dat kan veranderen,dus hangt van het moment af, en wanneer.

Ik kreeg hier ook geen reactie meer op, dus ging ik er vanuit dat dit in orde is.

6december had ik nog steeds niet gehoord en ik bel dus naar de proximus klantendienst.
ik leg mijn verhaal uit en die bekijken het online en zeggen dat er zelfs geen aanvraag is ingediend voor een afspraak met een lasser. Dus had ik niet gebeld zou het ook niet gebeurd zijn geweest.

In tussen tijd zijn we de 13de december en heb ik nog niets gehoord. Ik krijg wel een factuur voor de gsm verbruik voor een maand terwijl ik geen maand gebruikt heb maar dit nog niet eens is. Tussentijd betaal ik ook nog voor telenet want daar zit de gsm in een pakket dus moet ik nu al dubbel gsm betalen... is ik dat daar stop zet, stopt alles.

Ik laat mijn vrouw bellen naar proximus (13december) om dan weer te horen dat de lasser nog niet in orde is, kreeg mijn vrouw de nummer van de lasser om er zelf naar toe te bellen om een afspraak te maken. Mijn vrouw belt naar die nummer, maar deze gaat niet over(mss bestaat deze nummer niet eens) mijn vrouw belt weer terug naar de helpdesk en krijg dan een andere persoon die dan zegt dat hun dat in orde moeten maken en niet wij. Dus ze heeft blijkbaar een mail gestuurd naar de lasser om zo snel mogelijk een afspraak met ons te maken.

Dat laatste kan ik nog niet bevestigen aangezien ik dat pas ga merken na een tijd.

Ik vindt het niet kunnen dat ik zolang moet wachten + al een factuur moet betalen van gsm terwijl ik specifiek naar een pakket vroeg. als ik dit op voorhand had geweten was ik niet overgestapt.
Buiten dat zou het ook beter zijn om alles in een keer te laten veranderen in de plaats van mijn gsm's de volgende dag en de rest .... wie weet wanneer.

Ik begin het een beetje zat te worden en als dit niet heel spoedig in orde komt, is mijn gsm nummers terug binnen de 24u terug veranderd naar telenet en moet ik geen proximus meer hebben.

Als ik zoveel irritatie moet krijgen voor de slechte service of beter gezegd geen service dan betaal ik liever wat meer dan deze gezever nog een keer mee te maken.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Seref,

Onze excuses voor het ongemak, kan je via het onderstaand link in een privébericht jouw klantrekeningnummer even doorsturen, dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Reputatie 6
Badge +3
Seref, onze case 32062755 roept de betrokken dienst op om dit snel in orde te brengen. We duimen. Jan

Reageer