wantmoneyback ;not really,but i'l take trust if you offer it.,do you ? in what form ?..Fine!

  • 4 July 2011
  • 4 reacties
  • 1457 Bekeken

Ik wil maar gewoon mischien Proximus noch minder. sinds Het is een snob service in mijn ogen ;biedoel ik niet voor bob de bouwer maar voor Lady Gaga. capish?..
Ok, waarom ?..

Voor te bigenen als de installateur van het belgacom langs was gekomen had ik de kabels al geplast en ik he okk gezacht dat crackers in mijn beurt waarin en dat zeker geen wep moet zetten als key; ja zacht hij maar als ik op di klein knopje selecteer dan word u broadcast name niet gezonden , e allor probleem opgelost ?.. ya geen broadcast dat zet je well niet op 'in mijn niew verstand van netwerk.. het is lijk zagen als u een brille aan doet dan comt de zon niet iut te schijnen..ha ha ha : \

one word 4 U buddy 'Bt4' -ng of moet ik... nah .
Dus binen de eerst mand had ik over 150Gb over mijn togestaan limit met een hard schijf van 80Gb; wow magic ; talk about a cheep trick that turned expensive ;

Dan was het TV kanalen , eerst maand had ik meer dan ??.. maar daar achter was ik niet zeker als mijn ip verhuisd was naar a of wallonie , omdat miest kanalen nu waaren in Frans ; dus als je betaald dan pakken ze de franse posten weg,en nederlands talen in plaats , maar wat ik will me zaggen is dat als iemand geen problemen gieft met talen dan zou hij in principe ook ok zijn met al de gratis franse kanalen in flanders zonder de nood voor Nederlandse poste ,..Ik vermoed dat omgekeerd is daar in wallinie ? juist?.

Dan was het de factuurering , eerst maanden komt om de twee maanden tot ses maand later en daan was maandlijks.
Well in Feb was ik mijn kluts volledig verloren dat heb ik zo i zo .. zonder de hulp van Belgacom mij een boek stuurt voor een factuur waar op staat geen word of detail en verband met hoe u netwerk zelfs kunt beheer en met in eerst plaats weten wat is mijn sip of zelfs wachtwoord voor in de router te login ; ik zaag maar zo een paar voorbelden maar jullie di de facturen ook kregen zullen moeten mijn begrepen. Als ze zagen dat hij moet zoveel betalen dan ga ji dat Moeten doen full stop en dan als een vergissing is of was ,zullen jullie dat voor zorgen dat de OVER BETALD SERVICE VAN MINDER DAN2Mbps ;

In mart had ik geen connectie niet meer maar de tv ging.. wat heb ik nu gedaan ?..
drie dagen en drie routers later had ik en gedacht ; Wat als ze mij afgesloten voor een of 'tander reden zonder iets te zaghen?... nee ze doen dat niet : A wel mijn kaka perot dat is juist wat ze gedan hadden.

Livid ; blue red green ; de kleur van mijn lever deze dagen. het was te laat voor te gaan lopen naar de bureau en bitalen ter plaats , morgen ... en dan noch twee dagen wachten tot dat de connectie terug was. schizer ..

De maand daar achter kroeg ik een boete van liefs en jullie dan zaggen het is voor een keer te betalen 2X50 voor een E.T.85833 'you have got to be yanking my dongle' ..E.T??
staat op het document dat ik in het bureua gevraagd hadt ; de reden ; .. te laat betalen voor maand feb..
Gsm gebruik ik niet bijna ,en ik hadt al Base en mobistar maar als ik de internet aansluiten heft de meneer gezacht pakken zelfs als je niet gebruikt is het 1€ minder op de 53.50€/pm.

Maar wee kaan mij daan nu vertrowen weer geven in imaad zo skrupolos uit met een toestel die een practie online woent en geen echt control over wat gebruik ik en wat neet .
en ik heb normal gezen eider maand mijn vrij minuten noit gebriujk ; geen een.
Ik heb mijn ogen op de N9 van Nokia maar omdat ik invalid ben en ik heb niet naar Belgacom op tijd gegaan voor gans de contract als ten ende was afgesloten ; en daan ergens aanders gaan en op niew beginen , oh wat liuk ...

enough said
but i did say to that i wantmoneyback100
p.s consider this as just feedback,ok ..?.. you want contact your Big lawyers for a fool like me : ha ha ha ha : \

4 reacties

that's a whole sandwich :O;)

sincerely,
can you for the love of God retype it in English please. Just reading this make my eyes hurt. Plus it'll be easier to understand
"Dus binen de eerst mand had ik over 150Gb over mijn togestaan limit met een hard schijf van 80Gb; wow magic ; talk about a cheep trick that turned expensive ;"

So? Streaming bv slaat niks op uw HD (youtube, tv , online music) .. maar is wel data verbruik..
Reputatie 7
Badge +1
n ' t chinees misschien ? of teveel op de kabels geplast ? Neen, alle gekheid op een stokje, Alle vlaamse zenders zijn ook in Wallonië beschikbaar, maar op een ander zendernummer. De Vlaamse SD-zenders beginnen daar bij 220, en de franstalige (basis)zenders staan op

1. La Une
2. La Deux
3. RTL – TVI
4. Club RTL
5. Plug RTL
6. TF1
7. France 2
8. France 3
9. La Trois
15. AB3
16. AB4
17. Canal Z
18. Arte
20. France 4
21. France 5
22. TV5 MONDE fbs
40. La Une HD
41. La Deux HD
42. RTL-TVI HD
45. TF1 HD
46. France 2 HD

De Vlaamse HD zenders echter staan ook van 30 tot 32 zoals bij ons..

En zoals Bart zegt, doet hij misschien heel veel streaming. En trouwens, een harde schijf van 80GB ?? een Netbook heeft tegenwoordig al 250GB ! en externe HDD gaan tot meerdere Terrabytes...

Wantmoneyback100 (who doesn't), best je gegevens (klantnummer/ factuurnummer) aan Eva opgeven.

Reageer