Wanpraktijken Proximus

  • 25 January 2017
  • 7 reacties
  • 255 Bekeken

eind vorig jaar verhuisd , afspraak met Proximus dat er geen bijkomende kosten gaan zijn voor overdracht ; verwachte faktuur is ongeveer 70€/maand ; eerste faktuur die we krijgen : de aardige some van 312,54€ met een amalgaam van kosten ;
klachtendienst gebeld - wat een ongelooflijk geduld vraagt - en afgeblaft worden ;
uiteindelijk akkoord over bedrag dat we betalen ; een week later aanmaning dat we dringend uitstaand saldo van 233,24€ moeten betalen.....
wie heeft een goeie suggestie....
veranderen van provider ?
ik vraag mij af wat een wat ouder mens dan doet....allicht uit schrik en onwetendheid betalen...
leuke strategie van Proximus

7 reacties

eind vorig jaar verhuisd , afspraak met Proximus dat er geen bijkomende kosten gaan zijn voor overdracht ; verwachte faktuur is ongeveer 70€/maand ; eerste faktuur die we krijgen : de aardige some van 312,54€ met een amalgaam van kosten ;
klachtendienst gebeld - wat een ongelooflijk geduld vraagt - en afgeblaft worden ;
uiteindelijk akkoord over bedrag dat we betalen ; een week later aanmaning dat we dringend uitstaand saldo van 233,24€ moeten betalen.....
wie heeft een goeie suggestie....
veranderen van provider ?
ik vraag mij af wat een wat ouder mens dan doet....allicht uit schrik en onwetendheid betalen...
leuke strategie van Proximus
Reputatie 3
Badge +1
van dat afblaffen ,kunnen ze goed ook in een proximuscenter kunnen ze er wat van,gewoon uitkijken voor een andere provider lijkt me de beste keus je kan je inschrijven voor groepsaankoop voor orange
Ik deed een aanvraag in juni 2016 voor overgang van telenet naar proximus , ging gratis zijn.
Vriendelijke dame aan de telefoon meldt dat alles in orde is , incl de overname van domeinnaam .
De overschakeling is voorzien begin augustus .
Begin augustus gebeurd de installatie , en bij telenet wordt alles geannuleerd .
Website blijkt niet te werken , dus mijn bedrijf zit zonder website , dagelijks inkomenverlies .
Dagenlang uren aan de telefoon gehangen , tot na een week iemand doodleuk zegt dat ik een apart abonnement moet nemen . Na 14 dagen ( verlies meer dan duizend euro ) , komt alles in orde .
Proximus belooft als schadevergoeding mij gratis diensten tot en met 31-12-2016.
Krijg in september faktuur , dag later kredietnota , toch blijft bedrag in hun systeem open staan .
Ontvang in oktober en november geen faktuur , dus ga er van uit dat ze hun belofte nakomen .
Begin december krijg ik een faktuur van meer dan 500 € voor installatiekosten , september , oktober , november en december .
Bel direct de klantendienst , gaan dit onderzoeken en mij terug contacteren .
Contacteer na 3 weken zelf terug hun diensten , blijkbaar weet niemand van mijn klacht .
Maken een klachtdossier op , krijg hiervan bevestiging dat die voor 14 januari afgehandeld wordt .
Tot op heden nog niks gehoord .
Telefonische beloftes bestaan helaas bij proximus niet , ze maken ze wel om u af te schepen , maar trekken hun staart in als het zo ver is , vraag je naam medewerker , krijg je een naam , wanneer je terug belt , blijkt niemand die persoon te kennen . Bewijs dan maar uw gelijk . Dikke wanpraktijken zijn dit
Reputatie 3
Badge +1
Door massaal te veranderen roepen we de prijsstijgingen een halt toe!
Stap mee over via DeGroteOverstap.be en bespaar honderden euro’s per jaar.
is bij iedere provider wel iets , heb groepsaankoop gedaan voor GSM bij orange , ook van alles beloofd , tot de moment er is .
Reputatie 3
Badge +1
had je dan ook zoon problemen met facturatie bij orange,overweeg een overstap maar dan ook voor internet en tv
Reputatie 7
Badge +3
Dag MarcSt,

Stuur je even klantgegevens door voor nazicht? Dit kan eventueel via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

Reageer