Skip to main content
Al 2 -3 maanden kan ik niet inloggen op My Proximus dat blijft duren .Nu krijg ik een brief om decoder te vervangen ,weer geraak ik niet binnen .Vroeger ging dat van zelf. Wanneer zal dat eens in orde komen. Ik hoop daar een antwoord op te krijgen groetjes Joseph Van Belle
- Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd bv. Mozilla Firefox.

- Desactiveer eens addblocker, Privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen.

- Ook cookies verwijderen kan ervoor zorgen dat het eventueel wel werkt, maar ze niet uitschakelen.

- Ook op de klantendienst op 0800 22 800 (7/7 tot 22u) kunnen ze u eventueel helpen.
Ik vrees toch dat het aan jouw verbinding ligt. Ik heb zojuist nog eens ingelogd op MyProximus en had geen enkel probleem. Wat is juist de foutmelding die je krijgt ? Zijn je login en paswoord correct (hoofdlettergevoelig !!!)

Ik hoop dat het snel opgelost wordt.
Dag Joseph,



Indien de tips van Elsa en Elma niet helpen, dan kan je via een privébericht aan Het Proximus Team (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) de volgende gegevens bezorgen : je klantnr., My Proximus login, e-mailadres, gsm nr.



De bevoegde dienst zal je dan zo snel mogelijk contacteren.



Mvg,



Jos

Reageer