Ik mis het meeste (buiten de andere "bugs" het feit dat de rde knop er niet meer is. Wanneer wordt die software terug opgeladen ? Ik zie dat dit al meerdere keren is aangehaald door meerdere mensen, maar er gebeurt niks. Dat ditr voor sommige mensen moeilijk was, is zever, het stond toch duidelijk op het scherm dat je op de rode knop moest drukken voor zenderoverzicht op TV-gids. Zet dat dan wat groter, dan ziet iedereen het zeker.
Bladzijde 1 / 1
Ik mis de groene knop nog meer.
Sinjoor71: De functie van de groene knop bestaat toch. Als je een geplande opname op 30 dagen hebt staan en je wilt die op PVR zetten, dan moet je in de opties "indien schijf vol is" kiezen. Er mag dan wel een andere geplande opname in de weg staan.
De rode knop om te switchen tussen zenderoverzicht en TV-gids was heel handig als je een programma zoekt op een bepaalde zender. Je kon dan per scherm zoeken door op ch- te klikken in zenderoverzicht. Nu moet je zoeken in veel kortere schermen, wat veel langer duurt.
De rode knop om te switchen tussen zenderoverzicht en TV-gids was heel handig als je een programma zoekt op een bepaalde zender. Je kon dan per scherm zoeken door op ch- te klikken in zenderoverzicht. Nu moet je zoeken in veel kortere schermen, wat veel langer duurt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.