Skip to main content
Hoi,



Had reeds belgacom-tv, internet en vaste telefonie, maar alles apart gefactureerd.



Op 25-04 heb ik via internet een pack aangevraagd, met ipv vaste telefonie, mobiel.



Op 2-05 ben ik telefonisch gecontacteerd door de administrator, die ging het pack activeren.



Maar nog steeds heb ik geen belgacom abonnement voor mijn mobiel? Die staat nog steeds op een proximus abbonement?



Wanneer wordt die geactiveerd??



Heb deze week ook een factuur gekregen waar nog steeds vaste telefoonlijn is gefactureerd, en tevens ook nog geen 'pack-korting' te zien???



Hoelang duurt dit eigenlijk? Was al niet tevreden met het feit dat ik reeds 4 jaar klant ben, maar nooit over een pack-korting geinformeerd ben, terwijl ik alles betaal dat in een pack zit. En zo al 4 jaar meer betaal dan eigenlijk moet!!



Alvast bedankt, mvg,



Charlotte

Beste Charlotte.8772,



Kunt u mij via privébericht uw klantgegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr, gsm nr.)



Dan zal ik uw aanvraag bekijken en u zo snel mogelijk een antwoord bezorgen.



Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer