In de Beekstraat te Mariakerke (Gent) moet ik nog steeds internetten via ADSL.
Digitale TV aanschaffen heeft dus geen enkele zin, omdat ik ook maar 1 TV-toestel
kan verbinden. (geen HD).
Wanneer wordt het net uitgebreid ?
Bladzijde 1 / 1
Dag freddynerinck,
Ik heb dit even voor je nagekeken maar jammer genoeg is er momenteel nog geen verbetering gepland in je regio. :-(
Mvg,
AndyM
Ik heb dit even voor je nagekeken maar jammer genoeg is er momenteel nog geen verbetering gepland in je regio. :-(
Mvg,
AndyM
Op Google streetview zijn er in, Gent Mariakerke, Beekstraat, 4 KVD's en slechts 3 ROP's te zien, namelijk:
ROP 91ROO0/417, ROP 91ROO0/412 en ROP 91ROO0/422.
Bij KVD 91ROO0/213 hoek Beekstraat - Beekstraatdries is er helaas géén ROP te bespeuren (Street View - jun 2013).
Pas nadat u hier een extra ROP kast ziet verschijnen kan u ervan uitgaan dat er binnen het jaar VDSL2 beschkbaar komt.
VDSL2 vooruitzichten zal u nergens vinden omdat er, zoals u zelf aangeeft, reeds 1 TV (SD) beschikbaar is.
ROP 91ROO0/417, ROP 91ROO0/412 en ROP 91ROO0/422.
Bij KVD 91ROO0/213 hoek Beekstraat - Beekstraatdries is er helaas géén ROP te bespeuren (Street View - jun 2013).
Pas nadat u hier een extra ROP kast ziet verschijnen kan u ervan uitgaan dat er binnen het jaar VDSL2 beschkbaar komt.
VDSL2 vooruitzichten zal u nergens vinden omdat er, zoals u zelf aangeeft, reeds 1 TV (SD) beschikbaar is.
Eigenlijk te gek voor woorden. Is men al bezig met glasvezel waarbij de bedrijven prio krijgen en dan zijn er nog klanten die nog steeds ADSL hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.