Hallo
Het is nu al 6 jaar dat ik problemen heb met de diensten van belgacom... Veelal ligt het probleem bij de centrale waarop ik aangesloten ben. Nu vroeg ik mij af wanneer er eindelijk eens werk gemaakt wordt van een nieuwe technologie zoals VDSL of een eventuele andere centrale waarop ze mij kunnen aansluiten? Twee jaar geleden werd er mij al sneller internet beloofd, maar dit is er nog steeds niet...
Zijn er soms vooruitzichten? Of moet ik mijn conclusies trekken dat Belgacom niet snel genoeg meer innoveert en ik mijn geluk dus bij een andere provider moet gaan beproeven ?
Ik betaal tenslotte evenveel als alle andere Favorite gebruikers, terwijl ik constant geteisterd wordt door problemen en een lage snelheid...
Mijn login is fa533325
Mvg Een zeer ontevreden klant
Bladzijde 1 / 1
Test even de mogelijk van je lijn via
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv&qgsa=beschikbaar
En bel even naar de technische dienst 080022700 die kunnen dit ook uit testen
Patrick
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv&qgsa=beschikbaar
En bel even naar de technische dienst 080022700 die kunnen dit ook uit testen
Patrick
Wat wordt er precies bedoeld met "lijnnummer" ? Deze zou terug te vinden moeten zijn op mijn factuur maar ik heb reeds alle nummers op mijn factuur ingegeven en niks klopt er...
lijnnummer is uw telefoonnummer, als je geen vaste lijn hebt dan werd u een fictief nummer toegekend, staat zeker op de factuur
bv 027200413
mvg
bv 027200413
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.