Beantwoord

Wanneer nieuwe uitbreiding van TV Replay?

  • 31 August 2016
  • 26 reacties
  • 1213 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 587 reacties
Wanneer zal het aantal zenders en het aantal dagen voor TV Replay uitbreiden? Ik denk aan bv regionale tv, Comedy Central, Nickelodeon, Disney Junior, MTV, NGC NL, NGC Wild NL, Plattelands TV, Discovery World, Discovery Science,...

Het is jammer dat het sinds eind vorig jaar is stilgevallen rond TV Replay, terwijl Terugkijk TV bij Telenet wel is steeds uitgebreid naar meer zenders.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Mvg
icon

Beste antwoord door AndyM 18 September 2017, 18:27

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik heb gemerkt dat Vitaya HD nog niet via TV Replay werkt. Het is even absurd als bij Discovery Channel: wel in SD via TV Replay, maar niet in HD. Ik zie geen problemen hierin aangezien het over dezelfde zender gaat in SD en HD. Kan dit niet nagekeken worden?

Trouwens wat is interessant? Voor de ene is dat een documentaire, de andere vindt comedy leuk, nog iemand vindt crime leuk,... Dat is net zoals smaak, voor ieder anders. En qua kijkcijfers kunnen we nog wel debatteren. We spreken bij thema- en doelgroepzenders over bereik. Een Nickelodeon zal nooit Twee tot de zesde macht of Thuis kunnen kloppen qua kijkcijfers bij het grote publiek, maar wel op vlak van bereik binnen een bepaalde doelgroep of leeftijd. Er waren ooit plannen om alle themazenders van Discovery op TV Replay te zetten, maar die zijn duidelijk bevroren. Spijtig.

Reageer