Beantwoord

Wanneer komt de nieuwe software voor V4 decoders

  • 12 November 2016
  • 11 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
We naderen nu stilletjes aan het einde van het jaar en daarom stel ik de vraag wanneer die nieuwe software op de V4 decoders gaat komen.
Niet dat ik zit op te wachten want van mij mag het nog langer duren want zo zijn we dan zeker dat er geen opname problemen zullen komen.
icon

Beste antwoord door sabineb 12 November 2016, 16:29

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Alexander,

is voorlopig uitgesteld (wegens een bug) en ik heb nog geen exacte datum wanneer wel

mvg sabine
Reputatie 6
Badge +2
Ik hoor het al, het zal nog niet voor dit jaar zijn.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Alexander..

Vrees er ook voor..einde jaar nadert nu vlug he..

denk dit eerder iets zal zijn voor 1ste kwartaal 2017

mvg Sabine
Reputatie 7
Badge +1
Bugs? bij Proximus?:?
Reputatie 7
Badge +1
Bugs? bij Proximus?:?

Waarom met een ? Misschien ook een klein broodje elke maand ?
Reputatie 5
Badge +2
is dit de reden , het uittesten van de update, dat er nu zoveel problemen komen met opnemen, de app enz......
Tijdens het herstarten van mijn decorder enige dagen geleden, werd zelfs mijn decoder niet meer gevonden, met als gevolg een 3/4 uur aan de telefoon, en de software opnieuw op mijn decoder moeten plaatsen. Alles geraakt wel opgelost maar zijn toch vervelende zaken
Reputatie 7
Badge +1
is dit de reden , het uittesten van de update, dat er nu zoveel problemen komen met opnemen, de app enz......
Tijdens het herstarten van mijn decorder enige dagen geleden, werd zelfs mijn decoder niet meer gevonden, met als gevolg een 3/4 uur aan de telefoon, en de software opnieuw op mijn decoder moeten plaatsen. Alles geraakt wel opgelost maar zijn toch vervelende zaken

Er zijn alleszins nog heel veel problemen met de V5c (mini zonder harde schijf) met de NTE-software. Ik verwacht dat ze die eerst proberen op te lossen, en ze dan eerst voor de ongetwijfeld nog heel veel V4-decoders te optimalizeren. Ze zitten daar, net als met de V5 (met verwisselbare HDD) met de extra-optie van zowel op harde schijf (PVR) als op de server (nPVR) op te nemen, waarbij nu met de V4 met SW-versie leon batch2_15.21.0.30 (01/07/16) dat al gelijktijdig gebeurt (ook PVR-opnames krijgen altijd al een nPVR-kopie op de server om ze ook via de cloud te kunnen afspelen op PC, tablet en smartphone). Het blijft een probleem dat je zogoed als niet zelf kunt beslissen wanneer je iets zeker op de harde schijf wilt (PVR). Het systeem doet meestal zij goesting. Momenteel loopt alles redelijk goed, maar bepaalde opnames blijven mislukken, en sommige series verdwijnen soms zonder verklaarbare redenen van de programmatie. Het meeste is dan wel op te lossen met TV replay, maar dat geldt uiteraard niet voor alle zenders en programma's of filmen
Van de laatste NTE 1.2 die bij een beperkt aantal klanten toegepast werd, daar hoor je ook bitter weinig van, alleen weet ik dat er sommigen deze versie even op hun decoder gehad hebben en deze dan weer verdwenen is als sneeuw voor de zon, dan voorspelt dit volgens mij niet veel goeds.
Kan er dan echt niemand van Proximus een woordje meer uitleg geven hoe het verder verloopt met deze testgroep op NTE 1.2?
Reputatie 7
Badge +6
@Martin Over de NTE 1.2, een nieuwe Proximus TV update gebeurt steeds in 'waves'. Dit begint dus bij enkele duizenden klanten waarna, als alles goed gaat, deze langzaam verder wordt uitgerold naar meer klanten. Momenteel is de uitrol nog steeds bezig. Het is dus slechts een kwestie van tijd vooraleer deze beschikbaar komt.
Reputatie 7
Badge +1
@Martin Over de NTE 1.2, een nieuwe Proximus TV update gebeurt steeds in 'waves'. Dit begint dus bij enkele duizenden klanten waarna, als alles goed gaat, deze langzaam maar verder wordt uitgerold naar meer klanten. Momenteel is de uitrol nog steeds bezig. Het is dus slechts een kwestie van tijd vooraleer deze beschikbaar komt.
zou een mooi kerstgeschenk zijn!
Reputatie 7
Badge +6
[...] zou een mooi kerstgeschenk zijn!
Niet te verwarren met de NTE voor V4 hé sinjoor. 😉 Deze update heeft, zoals mijn collega hier al had aangehaald, wat vertraging opgelopen.

Reageer