Skip to main content
Heb een nieuwe tv en blijkt nu dat we geen HD kunnen kijken hier in de regio????post nr 9220



wanneer zou dat wel beschikbaar zijn????

Ik denk dat je beter uw klanten nr/telefoon nummer doorcommuniceren aan Eva via een privé bericht. De beschikbaarheide is niet zozeer gebonden aan een regio, maar eerder aan de lijn zelf (lijnafstand).


vdsl2 technologie moet aanwezig zijn om HD te kunnen bekijken, indien die aanwezig is moet u eventueel de overschakeling nog aanvragen



u kan de beschikbaarheid ook online testen via



http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/dynamic/productCategory.jsp?dcrName=webcheck_tv



mvg


ongelooflijk in deze tijd!!!!heb al contact gehad met belgacom;is niet beschikbaar in onze straat !!!!daarvoor moeten we dan een duur nieuw tv toestel kopen



en we betalen al genoeg zeker aan belgacom;kan nog maandne of jaren duren eer HD hier beschikbaar is


jammer dat ze niet beschikbaar zijn.



misschien ligt de schuld wel bij uw gemeente, want voor vdsl2 moet er een glasvezelkabel getrokken worden om de ROP te verbinden met het BGC glasvezel netwerk. in de meeste gevallen breken zie hiervoor enkele straten open. die werken moeten toegelaten worden door de gemeenten, meestal gaan die proberen om die werken te combineren met andere werken, bv heraanleg van nutsvoorzieningen. dus Belgacom is hier dan ook afhankelijk van.



mvg


JA de straat heeft hier gans de winter opengelegen ;da konden ze dan nie doen


't is evt. niet uw straat dat ze daarvoor moeten open smijten, maar het traject van de ROP naar het BGC glaswerk



mvg


Reageer