wanneer eindelijk snelheidsverhoging?

  • 18 August 2011
  • 10 reacties
  • 1861 Bekeken

Reputatie 2
Badge
betreft: fa089707

mijn huidige snelheid: downsteam 16536 kbps, upstream 2056 kbps

mijn broer woont enkele honderden meters verder en heeft sinds kort: upstream 50192 kbps, upstream 6048 kbps

we betalen allebei evenveel, maar ontvangen niet dezelfde service... wanneer is iedereen gelijk voor de Belgacom-wet?

en ondertussen maar reclame maken over het 'boosten' van het internet...

10 reacties

mja; de mensen met 16Mb & 20Mb zijn wel de 'pineut', wat die zitten al verder van de centrale, en zullen dus geen 50Mb krijgen.
toegewezen profiel is nu éénmaal afhankelijk van afstand ROP / lijnverzwakking.

plaatsing van een vdsl boost box zou uw snelheid kunnen verhogen. ze zouden deze willen zetten waar er grote groepen van 16.5 mbit klanten bij mekaar zitten. afwachten of deze er bij jou zal komen

in afwachting zou ik rekening houden met het toegewezen profiel en mijn abonnement aanpassen zodanig dat ik niet te veel betaal, met uw huidig profiel zie ik niet in dat u een zwaarder abo dan comfort zou nemen (evt. in combinatie met optie onbeperkt)

mvg
pittig detail: ze spreken al lang van die vdsl boost boxen, en heb er nog niet veel gezien hoor ;)
ik weet niet of ze VBB's al effectief al aan het uitrollen zijn, zitten misschien nog in testfase

mvg
Beste jowantje,


de snelheid die u daar aangeeft, is momenteel voor u het hoogst haalbare. Er is nog geen planning beschikbaar over eventuele snelheidsverhoging voor uw lijn.

Zoals xenne hier aangeeft, hangt deze snelheid af van oa afstand tot de Rop, verzwakking, ...


Mvg

Eva van Belgacom

jowantje troost je want de grootste hoop zit in dezelfde situatie als jij.

Het enigste wat belgacom kan verkopen is een hoop zever.

En voor de verkoop van al die zever moeten ze is DRINGEND op de vingers getikt worden !!!

Ik ben er gelukkig bijna vanaf,ik zeg niet dat ik op een ander een hogere snelheid zal krijgen maar belgacom verdiend het niet om iedere maand veel te veel geld van mij te krijgen.



In september veranderen de abbo's terug. Ga dan wel ff een ander abbo nemen dat ik de helft minder betaal dan nu aangezien ik ook mijn snelheid niet krijg
bull dat klopt MAAR dan zit je weeral een jaar vast aan belgacom !!

En wat als er dan ondertussen qua snelheid toch een verandering komt in U voordeel en je wil dan toch weer terug naar een hoger abbo dan vangen ze je weeral bij belgacom.

Neen dank je , niet voor ons hier .
Reputatie 2
Badge
bedankt voor de reactie's... misschien toch overschakelen vanaf september naar comfort ipv favorite. Weet er iemand of je bij comfort ook verschillende mailboxen kunt gebruiken, zoals nu bij favorite? Wat kost zo'n overschakeling? Ik kan nergens vinden wat de voorwaarden ind detail zullen zijn vanaf september van de verschillende packetten.
er is een swapcost ten bedrage van €6,20, en er gaat een nieuw jaarcontract in

er is maar 1 mailbox inbegrepen bij comfort, ook geen gratis domein & webruimte (dus domeinnaam opzeggen indien deze momenteel actief staat, tenzij je er wil voor betalen natuurlijk)

mvg

Reageer