Beantwoord

Wanneer eindelijk in orde ??

  • 16 August 2017
  • 1 reactie
  • 178 Bekeken

Beste Proximus , om het cru te zeggen , jullie hangen mijn ****** uit !!!! Eind mei een aanvraag gedaan om alles te bundelen in een Tuttimus-pakket en een aanvraag gedaan tot aankoop van de Samsung Galaxy S8 met abonnement aan de prijs van 199 euro . Na veel gezever was ik half juni eindelijk , .............. een nieuwe decorder rijker waar ik al helemaal niet om gevraagd heb !! Deze staat hier dus nog stof te vergaren want niemand kan mij zeggen hoe ik die moet terug sturen zonder dat die kosten voor mij zijn . Half juli eindelijk Tuttimus in orde maar daar bleef het ook bij . Eind juni mocht ik het toestel , de Samsung Galaxy S8 ontvangen . Maar het blijft tot op heden een probleem om de 2 extra gevraagde nummers toe te voegen aan het Tuttimuspakket ( vooral om het mobiel internetgebruik te spreiden in het gezin). Tot mijn grote verrassing ontdekte ik vandaag via mijn prximus dat er een factuur wachtende is waar het GSM-toestel volledig aangerekend wordt . Belt ge daar voor naar de facturatie , vinden ze enkel de laatste telefoon die gepleegd is op 10/08 terug ! Ja dag , de uren die ik al aan de telefoon gedaan heb nemen een heel aantal uren in beslag . Steeds weer dossiers aangemaakt maar vraag me af waar ze bij proximus mee bezig zijn want niemand krijgt of beter gezegd wil dit in orde brengen . Het beste lijkt me gewoon het toetsel te betalen en met alles over te schakelen , maar ook echt alles . De reclame is niet te min gemaakt en de slechte reclame zal verder gemaakt worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door HeidiE 17 August 2017, 08:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Dag Annemie1967,

Onze excuses dat dit misloopt, we doen ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Dossier 30420603 is in behandeling om technisch alles juist te zetten in ons computersysteeem.

Dossier 30499437 is in behandeling voor het corrigeren van de aankoopkost.

Ik heb de dossierbeheerder gevraagd om je te contacteren.

Groetjes,

HeidiE

Reageer