Wanneer e-services terug volledig beschikbaar?proximus

  • 18 July 2012
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Had graag m'n factuur en verbruik bekeken van proximus,krijg je dit Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.

Is al enkele dagen zo.Tegen wanneer werkt dit terug?

3 reacties

U bent niet alleen.

Mijn e-services werken niet. In mei werd na herhaaldelijk contact opnemen reeds een technisch dossier opgemaakt.

Nog steeds niet in orde. Heb al meerdere malen gebeld en werd dan telkens weer doorgestuurd: 'zal nog es mijn collega's contacteren'

'we kunnen u niet helpen, we doen het nodige'

Bij heel veel vragen: ' dat kan u via uw e-services, ah juist dat kan u niet'

ICT bij de concurrentie werkt wel beter.

Je vindt ook nergens waar je dit kan aanklagen, dus dan maar dit forum hanteren.

Als het nog maar een paar dagen is, heb je dus nog geluk!


update 28/8/12: we zijn ondertussen eind augustus en het probleem is nog steeds niet opgelost, raar he? Denk dat er alleen voor de 'grote' gebruikers snel iets gedaan wordt.
Ah komaan,als provider kan dit toch niet? In plaats van de website een nieuw uiterlijk te geven zou de onderliggende structuur toch wel stabiel moeten zijn.

Sinds de laatste 'upgrade' van de website is die traag en onoverzichtelijk geworden.

Ik hoop hier toch enige vooruitgang te zien.
geachte










ik zou eens contact nemen met het e-services team, via privé bericht naar eva ofwel eens proberen bellen naar 0800 22 301

Eva van Belgacom











Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!



  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow




mvg










Reageer