Beantwoord

Wanneer decoder V5 ?

  • 22 May 2017
  • 5 reacties
  • 898 Bekeken

Badge
Wat is de stand van zaken met de 'roll-out' van dat laatste model TV decoder - V5? Wij hebben nog steeds een oud model.

Groet, Peter.
icon

Beste antwoord door Wilin 22 May 2017, 14:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Wat bedoel je met een oud model? Welke model bedoel je?
Op dit moment zijn er drie modellen: v4, v5 en v5c (compact). Alle drie de decoders hebben dezelfde functionaliteit.

Het verschil tussen de v4 en v5(c) zit hem volledig in hoe de interface eruit ziet, maar de functionaliteit is zo ver ik weet hetzelfde.

Er is een verschil tussen de v4 en v5 enerzijds en de v5c anderzijds: de v5c heeft geen harde schijf, waardoor er een functionaliteit is om netwerkopnames aan te duiden om langer bij te houden ter vervanging van de harde schijf.

Is er bepaalde functionaliteit die je mist? Werkt je huidige decoder niet correct?
Wat is de stand van zaken met de 'roll-out' van dat laatste model TV decoder - V5? Wij hebben nog steeds een oud model.

Groet, Peter.

De recntste versie van proximus decoder is de V5 compact zonder harde schijf.
De vorige was v5 maar nog altijd heel veel in gebruik.
en daaraan voorafgaand was het de v4.
De V5 compact wordt meestal geleverd bij nieuwe abonnementen, bij omruilen wegens cefect bv. krijg je normaal de zelfde decoder type als je binnenlevert uitgenomen als de stock op is, zo kan je bij het omruilen van een v5 ook soms een v5 compact in ruil opgestuurd krijgen deze heeft dan geen harde schijf en gebeuren uiteraard alle opnames in de cloud.
Voor de rest is de interface van v5 en v5compact de zelfde, alleen bij de v4 is het nog verschillend omdat daar de nieuwe NTE software er nog altijd niet op uitgerold is.
't is terug van dat, weer wordt mijn post tweemaal achtereen geplaatst ? Edit Wim: aangepast ;-)
Badge
Wij hebben nog een V4 in huur.

Trouwens ik had die V4 ook op een andere account. 2 stuks en gekocht. 2 jaar geleden werd ik gedwongen ze in te leveren en naar een huurmodel om te stappen. Toen werd er gezegd dat die V4 toestellen begin 2017 niet meer zouden functioneren.

Hoe heet dat soort praktijken weer weer in het Nederlands? -)

Groet, Peter.
Wij hebben nog een V4 in huur.

Toen werd er gezegd dat die V4 toestellen begin 2017 niet meer zouden functioneren.

Dat was voor de V3 decoder 😉

Reageer