Beantwoord

Wachtwoord van persoonlijke website van proximus

  • 20 October 2016
  • 8 reacties
  • 287 Bekeken

Hallo

Ik heb een gratis webruimte bij mijn internetcontract. Ik heb er een website op geïnstalleerd met ook een betalende domeinnaam, aangekocht via proximus. Ik kan met mijn websitepaswoord niet meer inloggen op mijn website via de proximus site. Onmiddellijk na het ingeven van het website wachtwoord, verschijnt er 'ongeldige invoer' en wordt de tekstbalk van het wachtwoord rood. Het paswoord is oud en bestaat volledig uit kleine letters, waarschijnlijk het probleem. Inloggen en access op mijn website via ftp werkt nog wel. Ik wil dus mijn website paswoord kunnen wijzigen via de proximus site, zodat ik terug kan inloggen om bepaalde functies van mijn website aan te spreken, zoals een teller toevoegen, de status van de website opvragen,... Graag wat hulp om terug te kunnen inloggen op mijn website via de proximus site. Of graag een contact met een skynet technicus, zij beheren de websites heb ik begrepen en zij kunnen mij helpen denk ik. Grtn, Paul
icon

Beste antwoord door SamuelD 21 October 2016, 09:01

Bekijk origineel

8 reacties

wachtwoord website
Het probleem van deze link, die je doorgeeft, is dat het me niet lukt om er mijn paswoord te wijzigen. Omdat Ik er mijn actueel paswoord niet kan ingeven, omdat het niet wordt aanvaard, het is 'ongeldige invoer'. Ik kan mijn website niet inloggen voor geen enkele functie. Ik heb wel access via ftp, dan wordt mijn paswoord wel aanvaard, maar dus niet voor het beheer via de proximus site.
Ik heb hier ergens al gelezen dat die links niet meer werken ook de link om website te beheren enz. Het is zelf zo dat nieuwe klanten ook geen website ruimte meer krijgen van Proximus, dus alleen voor bestaande klanten nog.

Stuur eens een privébericht aan het proximus team.
Reputatie 7
Badge +4
Paul,

Ik vermoed dat je het hebt over het wachtwoord van MyProximus?

Kijk alvast hier eens om na te gaan hoe je een nieuw wachtwoord kan aanvragen:

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/klantenzone/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
@ Eric, de bestaande gratis websites worden nog wel ondersteund. In nieuwe internet contracten wordt het niet meer aangeboden, dat klopt. Probleem van website ondersteuning schijnt te zijn dat het bij het 'oude' Skynet zit en niet bij Proximus. En de Skynet medewerkers kan je moeilijk bereiken via Proximus.

@ Samuel, Nee het gaat om het paswoord van de website, dat je nodig hebt om je website te beheren, zoals status opvragen, teller toevoegen en dat soort dingen.
En ik ben bijna zeker dat het te maken heeft met mijn paswoord dat allemaal uit kleine letters bestaat (oud paswoord). Geef maar eens 'abcdef' in als paswoord, dan krijg je dezelfde foutmelding met rode balk. Daarom dat ik mijn paswoord wil wijzigen, maar daarvoor moet ik kunnen inloggen. Ja, ik heb al meermaals gebeld naar Proximus, maar niemand te bereiken die in dat systeem van de website iets kan wijzigen. Daarom dat ik hier op het forum hulp zoek. Als ik een email zou kunnen doen zoals voor een nieuw paswoord voor MyProximus, zoals de link die je mij doorstuurt, dan was het ook ok.


@
Ik heb hier ergens al gelezen dat die links niet meer werken ook de link om website te beheren enz. Het is zelf zo dat nieuwe klanten ook geen website ruimte meer krijgen van Proximus, dus alleen voor bestaande klanten nog.

Stuur eens een privébericht aan het proximus team.
Eric, wat bedoel je met een privébericht? Ik heb namiddag een email gedaan naar Proximus via 'contact' en ze hebben mij terug gebeld, maar ze kunnen mij niet helpen. Zij verwijzen naar de mensen van Skynet en gaven me de tip om hier op het forum hulp te zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Het paswoord van je website is dezelfde dan diegene die je gebruikt om een FTP verbinding te maken, oorspronkelijk is dat inderdaad het paswoord dat je bij je internet account hebt gekregen, kan je mij alvast even volgende gegeven via privé bericht naar Het Proximus team sturen :

- klantennummer van op factuur

- activatiecode van op factuur

- account waarover het gaat

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Het paswoord van je website is dezelfde dan diegene die je gebruikt om een FTP verbinding te maken, oorspronkelijk is dat inderdaad het paswoord dat je bij je internet account hebt gekregen, kan je mij alvast even volgende gegeven via privé bericht naar Het Proximus team sturen :

- klantennummer van op factuur

- activatiecode van op factuur

- account waarover het gaat

Met vriendelijke groeten,

Samuel
Hallo Samuel, bedankt voor de reactie! Ik heb zopas een privébericht naar het Proximus team verstuurd met de gevraagde gegevens. Beste groeten, Paul

Reageer