Beantwoord

Wachtwoord kwijt van Proximus app

  • 28 November 2017
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Ik ken mijn wachtwoord van My Proximus, maar dat van de app niet meer. Het is blijkbaar niet hetzelfde (mede door 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 leesteken, ... en dan lukt het niet met mijn originele wachtwoord). Ik kan niet bellen en ik vind ook bij de support hier niets over. En het duurt me te lang allemaal om het op te zoeken.
icon

Beste antwoord door ThomasP 28 November 2017, 15:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey X-tel, ik heb een wachtwoord herstel naar je geregistreerd email account gestuurd. Via deze email kan je je wachtwoord opnieuw instellen.
Via deze pagina vind je trouwens nog wat info wat te doen wanneer je je wachtwoord vergeten bent.
Perfect! Dankjewel ?
Reputatie 5
Badge +2
Hey X-tel,

Dat is graag gedaan :)

Met vriendelijke groeten

Stephanie

Reageer