Vraag

Wachttijden, factuur,...

  • 20 December 2017
  • 2 reacties
  • 99 Bekeken

Dag allen

Momenteel ben ik al 3x meer dan 40 minuten een poging aan het doen om de klantendienst te bereiken en dat onder het beluisteren van irritante (maar dat is persoonlijk) wachtmuziek . Wij zijn GEEN klant van proximus, toch krijgen we een factuur voor een bbox3....
Merkwaardig.

Luc

2 reacties

ter info:
moest je geen contact of response krijgen van iemand van Prox dan kan je nog altijd klacht of vraag indienen als volgt:
surf naar > contacteer onze klantendienst .
(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)
* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Er zijn meer mensen die klagen dat ze niet binnengeraken.

Reageer