Ik heb 2 weken geleden een aanvraag ingediend (telefonisch) om over te stappen naar Tuttimus, ik heb ondertussen echter nog altijd geen bevestiging gekregen (of een telefoontje om de levering van de televisie vast te leggen). Is dit normaal? Of neem ik best nog is contact op met de klantentdienst zelf?
Bladzijde 1 / 1
Hey watcher,
Door het succes van de promo is het drukker dan voorzien.
Best neem je contact met de klantendienst om de status op te vragen.
Groetjes,
HeidiE
Door het succes van de promo is het drukker dan voorzien.
Best neem je contact met de klantendienst om de status op te vragen.
Groetjes,
HeidiE
hallo
ik heb ons abonnement stop gezet
maar alles blijft actief staan we hadden allang gevraagd voor de eindfactuur
van de restwaarde van gsm maar blijven het blijkbaar uit de weg gaan
we hebben veel telefoons gedaan maar er komt geen verandering in wat moet ik doen
ik heb ons abonnement stop gezet
maar alles blijft actief staan we hadden allang gevraagd voor de eindfactuur
van de restwaarde van gsm maar blijven het blijkbaar uit de weg gaan
we hebben veel telefoons gedaan maar er komt geen verandering in wat moet ik doen
Dag Daisyken72
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen.
Alsook beknopte info.
Dan kunnen we dit voor je na kijken. Ook graag een contactnummer waarop we je kunnen bereiken.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens sturen.
Alsook beknopte info.
Dan kunnen we dit voor je na kijken. Ook graag een contactnummer waarop we je kunnen bereiken.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.