Beste,
In januari zijn wij overgeschakeld naar tuttimus en als promotie kregen wij een samsung tv cadeau.
Net na de bevestiging werd er ons gemeld dat wegens groot succes de tv's pas begin april geleverd zouden worden en tussendoor heb ik nog eens een sms berichtje gekregen om te laten weten dat we op de hoogte gehouden zouden worden.
We zijn ondertussen eind mei en we hebben nog steeds geen nieuws gekregen.
Ik heb net de klantendienst gebeld en daar werd mij gezegd dat dat vreemd was, want dat alle tv's normaal geleverd zouden zijn.
Ze gingen eens horen en iemand laten terugbellen, maar dat heb ik eerder gehoord.
Hopelijk krijgen we snel duidelijkheid
Bladzijde 1 / 1
Dag Daelj,
Alvast de excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Alvast de excuses.
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens sturen? (telefoonnr,klantnr, contactnr)
Dan kijk ik het voor je na.
Mvg,
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.