Ik vraag mij af wat de gemiddelde termijn is voor activatie Belgacom TV. Inmiddels 14 dagen verder ...
Ik was reeds internetklant (op ADSL) en heb al een BBOX2 en digitale HD box ontvangen.
Ik surf nu nog altijd op ADSL en heb nog steeds geen TV.
Wanneer ik bel naar de klantendienst kan niemand mij zeggen wanneer de activatie gaat gebeuren. Het zit ergens bij de technische dienst, zeer vreemd ... Heb trouwens ook nog geen brief ontvangen.
Iemand een idee?
Bladzijde 1 / 1
is belgacom tv wél beschikbaar voor jou? op adsl (of adsl2) zal je al zeker geen hd hebben. vind het zelf niet zo'n geslaagde combinatie
mvg
mvg
Resultaat van de beschikbaarheidstest
Product | Belgacom TV |
Lijnnummer | |
Status | Beschikbaar |
Maximaal aantal tv's | 2 |
Beschikbaar | |
Maximaal aantal tv's in hd | 1 |
Ja, is beschikbaar volgens hun tool. Dus daar zie ik geen problemen ...
ah zo, je schakelt dus over op vdsl2.... het zal een 12/1 profiel worden zo te zien
vdsl2 zal eerst moeten geactiveerd worden, daar zou u ook een brief moeten van ontvangen.....
misschien anders eens aan Eva vragen, dan kan zij de bevoegde dienst contacteren
tot op vdsl2
mvg
vdsl2 zal eerst moeten geactiveerd worden, daar zou u ook een brief moeten van ontvangen.....
misschien anders eens aan Eva vragen, dan kan zij de bevoegde dienst contacteren
tot op vdsl2
mvg
Bedankt voor je reactie Xenne.
Euhm hoe bereik ik Eva?
Euhm hoe bereik ik Eva?
Eva van Belgacom
vermeld zeker uw klantennummer etc zodanig dat ze weet over wat het gaat
mvg
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
vermeld zeker uw klantennummer etc zodanig dat ze weet over wat het gaat
mvg
Beste sokar,
kan je me via privé-bericht even je Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen aub? Zo kan ik nakijken waar het verkeerd loopt.
Mvg
Eva van Belgacom
kan je me via privé-bericht even je Belgacom lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen aub? Zo kan ik nakijken waar het verkeerd loopt.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.