Vraag

Wacht al 4 dagen op na 1 dag beloofde aanpassing van Proximus pakket - onbekend verbruik

  • 7 May 2017
  • 6 reacties
  • 192 Bekeken

Vind geen e-mailadres van Proximus, dus geen mogelijkheid om schriftelijk contact op te nemen.
Ik heb woensdagavond in winkel Abdijstraat Antwerpen van Proximus een aanpassing van mijn pakket in orde gebracht.
Er werd beloofd dat het de volgende dag in orde zou zijn. Ben niet zo ervaren, heb maar recent een smartphone.
Stel de volgende dag, ik was nog maar pas terug in het land, dat ik al 497 MB over mijn verbruik zit. Ik gebruik wel reeds zeer lang een IPad met Sim-kaart. Een beetje later zit ik al 2397 MB over mijn verbruik, terwijl ik gewoon thuis op WIFI zit. Na ettelijke telefoontjes met onvriendelijk Proximus-medewerkers, kom ik eindelijk op een goede medewerker die me alles goed uitlegt. Het zou aan mijn mobiele data liggen. Dat staat ondertussen al de hele tijd uit en toch zit ik nu aan 2892 MB over mijn verbruik. Ik zou graag weten, hoe dit kan?!
Ondertussen na een paar telefoons heb ik nog steeds geen e-mail gekregen om te bevestigen dat ik een nieuw pakket heb. Zucht!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Heb dit ook gehad. Had verbruik ook al stond de mobiele data uit. Dit is allemaal gecompenseerd door PX. Maand daarna geen verbruik meer toen deze uit stond. Denk toch dat de fout bij PX heeft gelegen.
Beste, heb net weer geprobeerd dit aan te kaarten bij Proximus. Zij begonnen weer met wij kunnen dat niet zien wie dat gebruikt heeft en de dame wou geen nota nemen van mijn klacht en hing gewoon in, omdat ik de toon die ze aansloeg niet op prijs stelde. Klantvriendelijkheid bij Proximus is ongeveer 2 goede op 6 medewerkers.
je kan ook nog proberen door een PB te sturen
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

of nog eventueel via "Mail Ons" online mail formulier dat je via deze weg kunt vinden http://proximus.be/contact
Reputatie 7
Badge +3
Dag Christel,

Martin geeft een goede tip, want ik heb inderdaad klantgegevens nodig voor nazicht.

Stuur je mij die door via een privébericht?

Groetjes,

HeidiE
Verbruikprobleem is opgelost! Maar de abonnementswijziging daar wacht ik al een week op!
Reputatie 7
Badge +3
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Christel,

heel graag volgende gegevens : je klantennummer ? de gevraagde aanpassing ? dan kijken we dit na !

Groeten

Tina

Reageer