Wacht al 3 dagen om simkaart te activeren

  • 4 September 2017
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik ben nu al drie dagen bezig om mijn simkaart actief te krijgen. Ik heb zelfs contact opgezocht via twitter en zij zeiden dat mijn simkaart het nu zou moeten doen. Ze hebben me verzekerd dat mijn simkaart op actief staat en ze hebben de roaming blokkade eraf gehaald, maar ik heb nog altijd geen bereik. Ik ben in Nederland, dus zeer vervelend dit! Ik heb een prive bericht verstuurd op zaterdag via dit forum en nog altijd geen reactie terug gehad. Word ik uberhaupt nog geholpen? Zo niet, waar kan ik een klacht indienen? Er is mij verzekerd dat ik mijn simkaart met belwaarde meteen kon gebruiken in het buitenland, dus wat is er aan de hand en waar blijft de service?

2 reacties

ik zou ze toch nog eens via twitter de vraag stellen
Heb ik ook al gedaan, maar ik wacht al langer dan 45 minuten op antwoord.

Reageer