waarom werkt 3G ineens niet meer?
Hallo,
Ik heb wel het icoontje 3G (of E) zichtbaar op mijn iphone, maar sinds gisteren geraak ik niet meer op internet (mobiel), enkel wifi. Iemand enig idee of het aan proximus ligt? Ik heb het abonnement Generation XL .
Heb trouwens net ontdekt dat dit abonnement reeds 'verouderd' is (pas enkele maanden geleden omgeschakelde welliswaar), want nu is er een Smart 35 beschikbaar met 1GB ipv slechts 250 mb en voor zelfde prijs! Wanneer worden trouwe klanten eens beloond door zélf gecontacteerd te worden door Proximus om betere tarieven door te geven (blijft een droom zeker?)? Nu moet ik het altijd 'toevallig' ergens zien of ik betaal maanden aan een stuk teveel...
kan iemand me zo snel mogelijk helpen? Ik ben nogal gehecht aan mijn internet!
bedankt
Geen reactie
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.