Hallo, ik was vroeger een 3 jaar terug proximus klant en had dan 5000 gratis smsen als ik binnen de maand herlade, toen ben ik een paar jaren Base geweest vooral omdat je daar mobiel internet kreeg zonder abbo wat nu ook kan bij proximus.
Daarom ben ik deze maand terug proximis pay en go generation klant geworden ik herlaad terug voor 15 euro ik krijg een melding dat ik 5000 gratis smsen heb.
Vandaag had ik het nogal druk en heb ik veel moeten smsen en opeens krijg ik een bericht met de melding dat ik over mijn limiet van 165 smsen per dag zat, paar jaar terug heb ik hier nooit melding van gehad.
Ik snap nu niet precies wat het probleem is je hebt 5000 gratis smsen per maand dan mag ik die toch opgebruiken wanneer ik dat zelf wil?
Dat wil dus ook zeggen als je niet elke dag 165 smsen stuurt dat je niet van je 5000 gratis smsen kunt genieten? Ik vind het toch normaal dat je op andere dagen soms meer smsen nodig hebt dan andere? en zolang je niet over die 5000 smsen komt per maand zou er toch geen probleem mogen zijn? je zou dan toch een soort reserve moeten kunnen hebben vind ik dan omdat ik niet bijna nooit aan die 165 smsen per dag kom.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Het is namelijk zo dat in de Automatisch herlaadbeurt van 15euro 5000 gratis smsen zitten met een beperking van 165sms/dag. Dit zit vast in dit abonnement en kan niet verwijdert en/of aangepast worden.
Deze beperkng staat beschreven in de algemene voorwaarden van dit tariefplan en is van kracht sinds mei 2010. In onderstaande link vind u deze algemene voorwaarden terug.
http://www.skynet.be/generation-nl/mobiel-aanbod/pay-and-go-generation ( bij detail van het tariefplan).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Het is namelijk zo dat in de Automatisch herlaadbeurt van 15euro 5000 gratis smsen zitten met een beperking van 165sms/dag. Dit zit vast in dit abonnement en kan niet verwijdert en/of aangepast worden.
Deze beperkng staat beschreven in de algemene voorwaarden van dit tariefplan en is van kracht sinds mei 2010. In onderstaande link vind u deze algemene voorwaarden terug.
http://www.skynet.be/generation-nl/mobiel-aanbod/pay-and-go-generation ( bij detail van het tariefplan).
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bedankt voor je reactie Eva,
Nu ik het allemaal zo lees vind ik het best wel jammer en een achteruitgang voor Proximus omdat het bij andere providers niet zo is, ik snap niet zo goed het idee daarachter.
Dus het enige wat je me kan aanraden is overstappen naar mijn vorige provider?
Met vriendelijke groeten
Nu ik het allemaal zo lees vind ik het best wel jammer en een achteruitgang voor Proximus omdat het bij andere providers niet zo is, ik snap niet zo goed het idee daarachter.
Dus het enige wat je me kan aanraden is overstappen naar mijn vorige provider?
Met vriendelijke groeten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.