Via het werk was de optie aangeboden om het internet via split billing te betalen.
Ik ben hierop ingegaan voor internet Maxi omdat dit in mijn oude pakket zat.
Blijkt dat dit niet kan werken met mijn oude pakket. Ik krijg hiervoor een nieuw pakket door de strot geramd dat op de eerstvolgende factuur 10 euro duurder is en waar het gedeelte te betalen door de werkgever niet afgetrokken is.
Als ik telefonisch contact zoek wordt het pakket aangepast (hoop ik toch) en krijg ik een ander nummer om te bellen voor de split billing. Dit heb ik na 20 min opgegeven. Hoe kan ik sneller op de juiste plaats geholpen worden.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Jerry!
Kan u mij het betrokken klantennummer doorsturen via een privébericht aub?
Momenteel vind ik geen producten terug op uw naam.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan u mij het betrokken klantennummer doorsturen via een privébericht aub?
Momenteel vind ik geen producten terug op uw naam.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.