waarom kost i-talk 23 cent meer

  • 5 March 2012
  • 6 reacties
  • 601 Bekeken

Op mijn laatste factuur zie ik dat er voor het abonnement van mijn i-talk 23 eurocent meer wordt afgehouden. Moet men dat niet eerst schriftelijk meededelen vooalleer een verhoging door te voeren. En wat is de reden voor deze verhoging?

6 reacties

Beste frodo,

Kunt u via privé-bericht mij uw klantgegevens (klantnummer, telefoonnummer, contactnummer) even doorsturen aub?

Zodra ik deze gegevens heb, kijk ik het even voor je na.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Eva,

Enkele maanden geleden heb ik ingetekend op happy time XL, gratis bellen naar mobiele netwerken vanaf 17 tot 8 u en gratis in het weekend en op feestdagen. Nu zie ik dat dit vanaf 01/07 beperkt wordt naar 1000 minuten en dat de prijzen van een gesprek van een vaste lijn naar een vaste lijn ook gaan opslaan ? Kan u mij even uitleggen hoe dit komt ? En telt die beperking in minuten enkel voor klanten die nog happy time XL moeten aanschaffen of ook voor klanten die al 30 jaar klant zijn bij Belgacom en nu weer eens meer moeten ophoesten.

Met vriendelijke groeten


waar zie je staan dat het vanaf 01/07 is?

ik zie nu ook wel staan dat op de pagina van happy time xl dat :

Boven de limiet van 1000 minuten per maand naar nationale gsm-nummers, is het Classic-tarief actief.

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_happy_time_xl_1.page?


deze beperking is nieuw, toch?



mvg
ik zie het hier nu ook staan de inde algemene voorwaarden van happy time xl

nieuwe clausule geldig vanaf 01/07/2012

zie ook http://www.belgacom.be/private/gallery/ ... esc_nl.pdf paragraaf 6

altijd spijtige zaak als ze iets geven en het achteraf terug moeten beperken (zelfde beperking als telenet nu)

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Is nog altijd 16u40min per maand ca. 1/2 uur per dag (33,33min).
voor de meeste mensen zal het wel niet veel uitmaken, 1000 min bellen blijft veel, maar het doet toch pijn als ze iets afnemen

k zie trouwens nu ook dat bellen naar vaste lijnen buiten de daluren met happy xl ook opslaat vanaf 01/07: van € 0,35 incl. btw naar € 0,42 incl. btw per oproep

mvg

Reageer