Waarom is PROXIMUS onbereikbaar ???

  • 4 December 2013
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Badge

Zoals eerder gemeld in een topic probeer ik al de hele morgen een antwoord te vinden op mijn vraag.


Ik wil graag de Pay&Go kaart van mijn zoon opladen met 250/500/1000 Mb om te surfen.


Ik wil dat deze mb geldig blijven zolang de pay&go kaart geldig is , dus geen gezever met maandelijks opladen.


Graag had ik een antwoord gehad op deze vragen , om de klantendienst niet teveel te belasten zoek ik mijn heil op de site.


Helaas zoals zo vaak , geen antwoord te vinden .


Enkele koppelingen die ik vond zijn onbereikbaar of foutcode 404.


Heb nu al vier keer de helpdesk gebeld met wachttijden van (hou u vast) 30 , 20 , 20 en 15 minuten zonder een medewerker aan de lijn te krijgen.


Dus bij deze : HOE ZIT HET PROXIMUS , GAAN JULLIE NOG ANTWOORDEN OF MOETEN WE ONS GERIEF OP EEN ANDER GAAN HALEN ?

5 reacties

Beste,

U kan uw beltegoed omzetten naar MB. U heeft de keuze tussen 50MB voor 4.99€ of 500MB voor 9.99€. U zou dan een code moeten ingeven in het toestel om het beltegoed om te zetten naar MB. De codes zijn de volgende:
50MB   -> #152*1#
500MB -> #151*1#
Deze moeten niet via sms opgestuurd worden, maar u kan deze codes ingeven alsof u er naartoe belt. U moet ook effectief drukken op de beltoets om het te activeren. Direct daarna krijgt daar ook melding van.

Mvg Eva

Beste

De code is voor een Vodafone Passport Europe op uw pay&go te activeren. Dit is een optie voor in het buitenland.

Mvg Eva
31 Dagen, maar natuurlijk kiest u zelf hoeveel u wilt activeren. Mvg Eva
Dit gaat af van het crediet dat op de pay&go kaart staat. Meer dan 4.99€/9.99€ kan er ook niet opgebruikt worden. U gebruikt enkel wat u heeft omgezet. Heeft u uw cookies verwijderd? Mvg Eva
Dat is graag gedaan, en danku voor het compliment 🙂 Mvg Eva

Reageer