Waarom blijven die opnamen hier staan?

  • 22 January 2012
  • 7 reacties
  • 383 Bekeken

  • Rising star
  • 18 reacties
/files/36d022e671/Knipsel.JPG 1229x429

7 reacties

Heb ook nog een geplande opname staan van 7 januari die ik er niet uit krijg.

Zelfs een geplande opname die nog moet gebeuren kan je niet verwijderen.

Mvg Jerom
Bij mijn gebuur die dit ook eens voor had heb ik eens een factReset gedaan van zijn decoder en het was dan in orde op de site !
Mss wel puur toeval want daarvoor weet ik niet genoeg om te weten wat het verband is maar zoals ik altijd zeg een FactReset, al baat het niet het kan ook geen kwaad (als je het doet buiten PVR opnames)

Mvg,

@ Jerom en ik weet zelfs wat je nu gaat antwoorden KnipogenLachen
Ik had al een FactReset gedaan en het is hetzelfde.
Ja dit is ook wel het hetgeen mij verwonderde bij mijn gebuur dat het met een FactReset opgelost was het zal wel iets te maken hebben met de manier ze het verwerken op de bgc servers .

Eva van BGC (of nog iemand anders) zal mss meer kunnen vertellen hieromtrent

Mvg.
@ ricy

Het gaat hier om een factory Reset van de decoder hè, en niet van de modem.Knipogen


In dit geval haalt een Fact Reset zoals Adi al aangeeft ook niets uit.

De "geplande opname " van 7 janauri is niet vermeld op de planning van de decoder enkel in de planning van de TVgids op pc.

Mvg Jerom


ik heb dit ook tijdje gehad, ze zijn uiteindelijk blijkbaar toch spontaan verdwenen...

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Zolang ze alleen in de onlinegids staan en niet op de decoder, is het niet zo erg. Er zijn ook andere fouten ingeslopen. Het blauwe cirkeltje van de geplande opnames in de TV-gids werkt meestal niet, en je kan dan blijven programmeren vanop afstand voor dat programma, want nomaal mag er dan alleen de optie "opname verwijderen staan)..

Reageer