Beantwoord

Waarom antwoordt Proximus niet op een vraag/support?

  • 8 May 2017
  • 7 reacties
  • 427 Bekeken

Op 15 april stuurde ik een vraag/support naar Proximus.

Dankuwel Proximus om nog steeds niets te laten weten.

'We hebben uw vraag via e-mail goed ontvangen.

Met de volgende referentie kunt u uw dossier verder opvolgen 29223751. '

Mooi niet dus.
icon

Beste antwoord door Wim 9 May 2017, 10:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 2
Wat een leven
Je bent niet de enige die geen antwoord krijgt.
Die mannen weken aan de staat en je kent het liedje van Louis Neefs,
Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb
Reputatie 4
Badge +1
ik denk dat ze dit lezen dat ze zeker niet meer antwoorden en zeggen gaan we nu eens zeker niets meer doen.☺️
Reputatie 6
Badge +2
Of ze zullen zeggen dat als het u niet aanstaat ga dan op een ander want daar komt het een beetje zo op neer.
YES

er heeft iemand mijn vraag beantwoord !!!
Mijn dag kan niet meer stuk.
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,

ik was ook net aan de opzoeking bezig, en je stuurt dat je vraag beantwoord is ?
Beste

Een collega heeft me reeds geantwoord.

Wat is trouwens de beste manier om een vraag te stellen bij jullie?
Telefonisch doe ik al geen moeite om jullie te bereiken wegens veel te lang aan het lijntje blijven hangen.
Hebben jullie geen emailadres?
Reputatie 7
Badge +6
Sterweb,
Er zijn verschillende manieren om met Proximus in contact te komen:
-via 0800 22 800
-via onze contactpagina: https://www.proximus.be/contact
-via de chat op onze supportpagina's: https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html


-via ons Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
-via onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
-via dit Forum uiteraard, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten,
Wim

Reageer