Beantwoord

Waardebon vervallen


Mijn Bizz club waardebon van 50€ was blijkbaar in een spam folder terecht gekomen en blijkt nu vervallen. Kan ik deze nog verlengen?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 4 November 2017, 08:47

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Sven,

Spijt ons dit te vernemen. Ik wil graag kijken of wij hierin iets kunnen voorzien. Dit omdat dergelijke waardebonnen normaal ter vervallen komt bij niet tijdig inruilen.

Hiervoor heb ik je klantgegevens nodig, kan je me deze bezorgen in een privébericht. Dit kan steeds via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Mvg, Nicky
Dankjewel, ik stuur die zo dadelijk door.
Help, ik heb nu eens net hetzelfde voor!
Is er nog een mogelijkheid om te verlengen??
Ik heb een nieuwe bon gekregen van Bizz club die nog eens 6 maand geldig was. Mooi ! Enige waar je moet op letten is dat je online enkel GSM kan kopen blijkbaar, voor alle andere accesoires moet je naar een winkel gaan met de bon in de hand. Zeer vreemd...
Info: uitleg die hier onlangs op het forum stond was deze;
Waardebon
De vermelding bij dergelijke omruiling=
Een nieuw toestel of een accessoire nodig?
De Proximus-waardebon is geldig:
* voor de aankoop van een toestel of accessoire in een van onze Proximus Centers
* voor de aankoop van een toestel via onze online webshop op www.proximus.be. Een nieuw toestel of een accessoire nodig? Meerdere waardebonnen combineren per aankoop is mogelijk.


Volgens de website
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/winkel/waardebon.html
kan de code voor waardebonnen in de webshop gebruikt worden voor een onmiddellijke korting bij de online aankoop van een GSM, smartphone of tablet ZONDER ABONNEMENT.
Je kan de code/waardebon ook gebruiken in een Proximus center waar je hem ook kan gebruiken voor de aankoop van accessoires.
Ik wou twee apple lightning kabels kopen (van Apple zelf) met mijn bon van 50 euro en die hebben ze enkel online. In de proximus winkel willen ze die niet bestellen. Ik belde dan naar maar naar de helpdesk en die melden dat het niet mogelijk is om de bon online te gebruiken. Hun oplossing was om naar een andere proximus winkel te rijden. Ik heb dat dan maar gedaan maar in die winkel willen ze de bon niet inruilen. Voor niets gereden en nu loop ik wel lastig, en ben er echt niet mee gediend en nu zit ik hier nog met dienen bon.
Vreemd, ik zou nog 1x proberen dit in der minne op te lossen, nog steeds de beste oplossing. Via Twitter heb ik zeer goede ervaringen, telefonisch is Proximus...minder goed bezig. Nadien zou je de ombudsdienst kunnen overwegen... 🙂
Reputatie 5
Badge +3
Dag Bart, kan je ons even vermelden welk verkooppunt dit is en je klantgegevens, kan je mij steeds bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Laten we dit snel samen oplossen! Groetjes, Nicky
Beste,
We zijn met 3 gsms klant bij proximus onder 1 factuur. Bij het afsluiten van pay en go en overgeschakeld naar abonnement had mijn vriend een waardebon van 50 euro gekozen maar blijkbaar verloren gelegd en de vervaldatum is 07/02/2017.
Wij hebben het niet breed en vroegen ons af of het mogelijk is om net als bij sommige anderen hierboven éénmalig een compensatie te krijgen. Ik ben inmiddels al klant van in het begin proximus bestaat.
Ik heb voor mezelf ook een waardebon nu maar die is nog geldig tot 12/2017 maar het is heel moeilijk om accessoires te kunnen kopen in de winkel en ze sturen je door naar een andere winkel die dan de waardebon niet aanvaard of ze willen het niet bestellen. Welke winkels doen eigenlijk mee? Het zou veel makkelijker zijn dat dit gewoon van de factuur zou mogen getrokken worden. Is dit mogelijk?
Groetjes, Heidi123
Vooral ook vervelend is het feit dat je die bonnen niet gewoon online kan gebruiken voor alles! Ik ga echt niet op zoek naar een fysieke winkel met mijn bonnetje...om dan bovendien te moeten vaststellen zoals Heidi hierboven dat ze die niet aanvaarden of dat de zaken die je wil kopen net niet in voorraad zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Heidi, voor de vervallen bon kunnen we de geste inderdaad toekennen. Voor jouw bon gaat dit niet aangezien deze nog geldig is. In principe dient de bon aanvaard te worden in alle officiële proximuswinkels. Groetjes Freya
Bedankt FreyaVR dat zou heel fijn zijn.
Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet nog niet zo goed hoe het hier in zijn werk gaat maar ik doe mijn best.
Hoe wordt het verder geregeld? Moet ik verdere gegevens zoals de code van de verlopen waardebon enzo, in een privébericht sturen of moet ik iets speciaal vermelden?
met vriendelijke groetjes,
Heidi123

Reageer