Waar zijn jullie mee bezig ???

  • 28 August 2013
  • 2 reacties
  • 580 Bekeken

Badge

Eigenlijk gaat het maar een om een bagatel (5euro/mnd) maar het gaat hier om een mooi voorbeeld over hoe BelgaDom met zijn bestaande klanten omgaat ( of liever gezegd wegjaagd )


Over wat gaat het ? Een anderhalve maand geleden telefoon , omdat we reeds jarenlang trouwe klant zijn kregen we een korting van 5 euro op ons internet. Ook kregen we hier een schriftelijk bewijs van .


Is naar het schijnt bedoeld om trouwe klanten te belonen omdat zij steeds naast de Tv's en andere actie's grijpen.


Op de factuur van deze maand , wat dacht je zelf , geen korting van 5 terug te vinden.


Tijdens een contact met de zeer onvriendelijke medewerker (die de telefoon ook vroegtijdig dicht smeet) bleek dat de facturatie-dienst of die pipo niet op de hoogte was van de actie. Hij verwees me dan ook door naar de commerciele dienst ( raar maar waar , interne communicatie een dikke 0 )


Na weer eens 20 minuten lang naar Proximus-deuntje geluisterd te hebben , mijn tijd is toch niet kostbaar , kreeg ik dan uiteindelijke een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn .


Dus zo kan het ook . Zij heeft alles rechtgezet , toonde begrip voor mijn ongenoegen en gaf de nodige informatie waardoor ik toch met een redelijk gevoel achterbleef.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Meestal is de facturatie correct, maar soms loopt het fout (is overal zo). In mijn ervaring wordt alles opgelost en worden dikwijls compensaties gegeven voor het ongemak. Om zulke frustraties te vermijden kun je beter een privébericht sturen naar Eva van Belgacom via Postvak IN hierboven met je klantnr. en een korte beschrijving van het probleem. Deze dienst werkt héél correct en snel, en je vermijdt dan lange wachttijden aan de telefoon en mogelijk een humeurige medewerker (meestal niet).

Beste Pal_jaske,

Kan u mij via privebericht wat meer laten weten over de beloofde creditnota en aanpassing voor de volgende factuur?

Gaat dit over die 5 euro?

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer