Vraag

Waar is mijn gratis gsm?

  • 8 February 2017
  • 4 reacties
  • 309 Bekeken

Beste,
wij hebben tot tweemaal toe onze abonnementen verlengt. Bij de tweede verlenging was er een actie die na verlenging een gratis ( 1 euro) gsm opstuurde naar het verlengde abonnement.
Mijn dochter en ik hebben dus recht op 2 gsm's maar in praktijk hebben wij er maar 1 ontvangen. We hebben al vele stappen ondernemen om deze gsm toch te ontvangen maar tevergeefs.
Door deze "goede " service zijn wij veranderd van provider. Nu kreeg ik overlaatst een rekening binnen met een saldo van €83 wegens contractbreuk. Het komt er dus op neer dat wij die gsm moeten terug betalen, maar als wij die moeten terugbetalen dan mogen jullie ook wel is die gsm opsturen.

Peggy Copermans

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Peggy,

Graag ontvang ik (via een privébericht) je klantgegevens voor nazicht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella
Beste,
als ik op de gegeven link klik voor je te antwoorden in privé dan kom ik gewoon op deze reactie uit.
Waar moet ik je sturen?
Groetjes
Reputatie 7
Badge +6
Ben je ingelogd, Peggy? Als je klikt op de link die Antonella gaf kun je toch een privébericht sturen aan Het Proximus Team?
Mvg,
Reputatie 7
Badge +3
Probeer dit eens Peggy ?

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Reageer